19506

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitblijven van advies via de Klantenservice m.b.t. mijn abonnementen

Wat doe ik fout, wie kan mij helpen?
 
Ik ben nu inmiddels ruim 3 maanden bezig geweest om een reactie van Vodafone Klantenservice te krijgen op mijn veel hoger dan verwachte telefoonrekeningen. In combinatie met de zakelijk specialist van Vodafone hebben we in december j.l. onze abonnementen aangepast om te voorkomen dat we met extra gebruikskosten te maken zouden krijgen. Helaas hebben we wel maandelijks te maken met een forse overschrijding op de gebruikerskosten. Na enkele hoge facturen toch maar eens gaan vragen hoe dit kan?
 
Ik ben eerst naar de Vodafone winkel in Tilburg geweest. Na circa een half uur in de winkel op mijn beurt gewacht te hebben verwees de Zakelijk Specialist mij door naar telefoonnummer 1201. Daar zouden namelijk de specialisten zitten die meer informatie en mogelijkheden hebben om mij goed te helpen?!?!. Ik heb dit advies opgevolgd en ben gaan bellen, dit kost je minsten 15 minuten wachttijd (er zijn nl. standaard 7 wachtende voor je) maar oké....... als je maar geholpen wordt.
 
Mijn vraag was en is nog steeds simpel (tenminste dat dacht ik). Na aanpassing van onze abonnementen (6 nummers) is mijn rekening zo'n 35% omhoog gegaan zonder dat er (voor mij zichtbaar) iets veranderd is aan ons bel en internet gedrag. Dit blijkt toch niet zo'n eenvoudige vraag voor de specialist aan de telefoon, er moet namelijk onderzoek en overleg plaatsvinden. Ik wordt z.s.m. terug gebeld zeggen ze. Circa 4 weken lang geen reactie, maar weer eens opnieuw bellen met 1201. 
Identieke wachttijd, aantal wachtende en identieke reactie: er moet eerst onderzoek en overleg plaatsvinden. Ik wordt z.s.m. terug gebeld. 
Circa 4 weken lang wederom geen reactie dus maar weer eens opnieuw bellen met 1201. 
Identieke wachttijd, 7 wachtende en identieke reactie: er moet eerst onderzoek en overleg plaatsvinden. Ik zou wederom z.s.m. terug gebeld worden. Ik heb aangegeven dat ik dit al eerder gehoord had maar .......... Nee, nu zou het goed komen! 
Helaas!!! Weer 4 weken lang (en weer een nieuwe hoge factuur) maar géén reactie.
Mijn derde poging is exact gelijk verlopen dan de eerste twee.
 
Nu de nieuwe factuur van juli binnen is en wederom een forse overschrijding van de gebruikskosten (spraak) laat zien stop ik maar even met betalen, misschien dat dat helpt?!
 
Dit is natuurlijk niet de oplossing maar heeft iemand een betere tip en of dezelfde ervaring? Zo ja dan hoor ik dat graag!
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi 19506,

Welkom op het Vodafone Forum! Vervelend om te lezen dat er bij jou zoveel verkeerd gaat.

Ik zou even bellen met de afdeling Credit Collections. Die zijn bereikbaar op 043-3514525 optie 4 voor Factuurvragen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je 12 (!) weken moet wachten om een antwoord op je factuurvraag te krijgen.


Bekijk in context

1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi 19506,

Welkom op het Vodafone Forum! Vervelend om te lezen dat er bij jou zoveel verkeerd gaat.

Ik zou even bellen met de afdeling Credit Collections. Die zijn bereikbaar op 043-3514525 optie 4 voor Factuurvragen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je 12 (!) weken moet wachten om een antwoord op je factuurvraag te krijgen.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic