remcovanr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Trouwe klanten betalen nog steeds voor roaming?

Hi
Klopt het echt dat nieuwe klanten geen roaming kosten moeten betalen en trouwe klanten (abonnement al jaren) nog steeds? Dus totdat het echt wettelijk niet meer kan?
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi remcovanr,

Nieuwe en verlengende Red en Black klanten hebben de mogelijkheid om binnen de EU hun data kosteloos te gebruiken. Wanneer je je abonnement vóór 21 november 2016 hebt afgesloten, betaal je inderdaad nog wel voor roaming. Je kunt dit wel om laten zetten, maar dan betaal je eenmalig een bedrag. Hoeveel dit is ligt eraan wanneer je jouw contract hebt afgesloten.
Meer informatie vind je hier: https://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Nieuwe-abonnementen-vanaf-21-november/m-p/274808

Je kunt natuurlijk ook wachten tot half juni, dan worden alle abonnementen kosteloos omgezet.
remcovanr
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En dat zonder Vodafone (schaam)rood of sorry. Ik heb al 3,5 jaar een abonnement bij Vodafone en kan nog niet overstappen / verlengen. Kosten in rekening brengen om om te zetten of betalen voor roaming is ronduit belachelijk voor juist bestaande klanten terwijl nieuwe klanten niet hoeven te betalen voor roaming. Ongelijkheid dus. "Wachten tot half juni". Pfff. Ik ga morgen naar Duitsland.
Ik weet wel dat ik niet verleng na einde van dit abonnement. Uit principe niet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi remcovanr


Jammer om te horen. Helaas kunnen we niks veranderen aan de procedures die voor roaming zijn ingesteld. We hopen uiteraard dat je je wat betreft het verlengen nog bedenkt. Mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen via het forum, of informatie kunnen geven, dan horen we het graag.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic