Swassenaar

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Traag internet

Hallo. Mijn internet is zolang ik bij Vodafone ben goed, sinds een paar weken is het super traag en duurt het laden van pagina's super lang.. De locatie maakt niets uit, overal waar ik ben laadt mijn internet traag, zelfs als ik verbonden ben met WiFi.. Hoe kan dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Swassenaar
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Peter ik heb contact opgenomen met de Vodafone chat en bij mij bleek ik een oudere internet instelling te hebben, dat hebben ze veranderd en ik moest de telefoon alleen aan en uit zetten! Nu heb ik er geen last meer van! Misschien moet je ook even contact opnemen via de chat? Hoop voor je dat het dan ook opgelost is!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Swassenaar
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
M'n toestel is de iPhone 4s..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Swassenaar ,

Staan de laatste updates al op je mobiele telefoon? Heb je ook even het toestel voor 2 minuten uit en aan de kant gezet en hierna opnieuw op te starten?
Wat ik je ook aanraadt is om de instellingen van je netwerk opnieuw in te stellen. Hierover kun je meer vinden op, http://handleidingen.vodafone.nl/web/apple-iphone-4s-ios7/overview/

Het ligt dus wel aan je mobiele telefoon als je in meerdere steden dit probleem hebt ondervonden.
Swassenaar
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
De laatste updates had ik al gedaan! Aan en uitzetten had ik ook geprobeerd. Mijn instellingen heb ik net naar gekeken en die staan al goed..
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
Swassenaar
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nee ook met m'n apps..
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
Swassenaar
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoe doe ik dat haha?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
Swassenaar
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bij download staat 34.26, wat betekent dit dan?
Peter48

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde. Sinds een paar weken niet meer vooruit te branden. Heb net wat metingen gedaan. 30Kbits/sec!
Swassenaar
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Peter ik heb contact opgenomen met de Vodafone chat en bij mij bleek ik een oudere internet instelling te hebben, dat hebben ze veranderd en ik moest de telefoon alleen aan en uit zetten! Nu heb ik er geen last meer van! Misschien moet je ook even contact opnemen via de chat? Hoop voor je dat het dan ook opgelost is!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic