Shamrock

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Totaal iemand anders aan de lijn dan de bedoeling is, ondanks correcte nummer

Mijn vrouw probeerde, van thuis (regio 046) mij op mijn mobiele telefoon te bereiken. Echter, ondanks dat ze het correcte nummer had gekozen, kreeg ze een totaal vreemd persoon aan de lijn, tot 3x toe.
Is er een storing of zijn er werkzaamheden aan de gang?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Shamrock
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is inmiddels niet meer van toepassing. Het zal waarschijnlijk een tijdelijke storing zijn geweest.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Shamrock

Dat is niet handig. Dit wordt Crosstalk genoemd en dit zou eigenlijk niet zomaar voor mogen komen. Is dit eenmalig gebeurd of gebeurt dit vaker? Mocht het eenmalig zijn, dan kan het inderdaad een tijdelijke storing zijn geweest. Mocht het structureel voorkomen dan moet onze technische dienst er echt even naar kijken. Ik hoor het graag van je!
Shamrock
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is inmiddels niet meer van toepassing. Het zal waarschijnlijk een tijdelijke storing zijn geweest.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling @Shamrock ! Fijn om te horen dat het probleem is opgelost. Heb je nog andere vragen weet je deze te stellen via het forum.

Fijne dag verder :).
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Shamrock

Ik heb je bericht als oplossing gemarkeerd zodat ook voor anderen duidelijk is dat dit probleem is opgelost.
Shamrock
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het is niet te geloven, maar het blijkt voor mijn vrouw wederom onmogelijk te zijn om mij op mijn mobiel nummer te bereiken, vanuit thuis. Ze krijgt steeds weer een vreemde persoon aan de lijn. Gelukkig heb ik een bedrijfstelefoon, zodat ik toch nog bereikbaar was voor het thuisfront. VODAFONE, doe hier aub iets aan want dit is onacceptabel!!!.

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Shamrock

Heeft uw Vodafone thuis? Of Vodafone mobiel?

Daarnaast: Heeft zij dit alleen naar u, of ook naar andere nummers?
Shamrock
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zowel Vodafone Thuis als Vodafone mobiel
Shamrock
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de klantenservice gebeld. Ik wil dit z.s.m. opgelost hebben.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Shamrock

Je geeft aan dat je de klantenservice hebt gebeld, wat is daar dan uit gekomen en wat heb je zelf al getest? Via het forum is het moeilijk om je te helpen als je niet alle informatie geeft. Hou er rekening mee dat het voor andere forumgebruikers mogelijk moet zijn om je vraag te beantwoorden, anders hoort het bericht niet thuis op het forum.
Shamrock
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
FRUSTRATIE TEN TOP!!
Technische dienst zou het probleem oplossen en me iets laten weten. Echter ik heb geen terugkoppeling gehad van de technische dienst. Een paar dagen geen moeilijkheden gehad, tot...VANDAAG! Alweer een vreemde persoon aan de lijn, toen mijn vrouw mij probeerde te bereiken op mijn mobiele nummer.
Mijn mob. nummer staat correct in het geheugen van de vaste telefoon en wordt correct op de display van de vaste telefoon weergegeven en toch wordt er een verbinding gemaakt met een vreemd nummer, dat niet als zodanig herkenbaar is.
Ik zou eigenlijk de helpdesk moeten bellen, maar ook dat is een bijzonder frustrerende ervaring en wil ik effe niet doen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Shamrock,

Ik begrijp je frustratie en het is zeker niet fijn dat je de problemen nog steeds ervaart. Helaas is het Forum hier niet het juiste kanaal voor. Zoals
Maartje ook al aan heeft gegeven moeten andere forumleden je met het probleem kunnen helpen. Dit is bij jou niet het geval. Op dit moment ga ik ervan uit dat de technische dienst het nog in onderzoek heeft, aangezien er nog geen contact met je opgenomen is. Mocht je toch een update willen, kun je altijd zelf contact opnemen. Via onze website kun je zien welke manieren er mogelijk zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic