RemcoKok

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top gesloten maar de storing is nog niet opgelost, veel mensen hebben nog problemen

Hoi Vodafone,
Waarom sluiten jullie topic http://voda.fo/ne/d2e9z als de storing nog niet is opgelost?
Erg onduidelijke communicatie!
10 Reacties 10
orca1975

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dit doen ze om replies te voorkomen, zodat het overzicht blijft
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
We werken nog steeds met man en macht om de problemen op te lossen en iedereen zo snel mogelijk weer te verbinden met het netwerk. Ik zal spoedig een nieuwe update plaatsen in dit topic. Nogmaals bedankt voor het begrip en onze excuses voor het ongemak.
orca1975

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Sorry Serkan, foute informatie in jouw topic wordt landelijk alles behalve gewaardeerd
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
orca1975 wrote:
Sorry Serkan, foute informatie in jouw topic wordt landelijk alles behalve gewaardeerd

De topic is wel gesloten maar daar krijg je alle informatie die Vodafone je kan melden. Daarom zegt hij ook dat hij spoedig met een nieuwe update komt op die topic. Zolang dus nog even geduld hebben.
orca1975

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Energieboy wrote:

orca1975 wrote:
De topic is wel gesloten maar daar krijg je alle informatie die Vodafone je kan melden. Daarom zegt hij ook dat hij spoedig met een nieuwe update komt op die topic. Zolang dus nog even geduld hebben.

Dat het topic gesloten is heb IK al uitgelegd aan RemkoKok…
Hetgeen waar IK over val is dat de informatie van Serkan op het bewuste gesloten topic onjuist is...
Knuffeldiertje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat is er daadwerkelijk aan de hand Vodafone? Wij zitten te wachten op 2 zeer belangrijke telefoongesprekken van het ziekenhuis! Hoe lang gaat t nog duren???
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Knuffeldiertje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volg deze topic: Netwerkstoring
Je krijgt dan vanzelf een mailtje als er iets op is aangepast 🙂

PS: zojuist heb ik weer Vodafone (misschien jij ook?)
Even je toestel uit zetten en weer aan, dat wil wel helpen en anders toch even wachten nog!
Knuffeldiertje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik al aantal keer gedaan maar helpt voor geen moer! Ben wel beetje erg klaar zo met Vodafone!
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Knuffeldiertje wrote:
Heb ik al aantal keer gedaan maar helpt voor geen moer! Ben wel beetje erg klaar zo met Vodafone!

Oh ja, het komt een keer voor en je bent er nu al klaar mee 🙂
Vodafone kan daar ook niets aan doen, volg bovenstaande topic link en je krijgt vanzelf bericht als er veranderingen zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.

We willen benadrukken dat 112 nog steeds bereikbaar is.
In dit topic lees je er meer over https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic