Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,521Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

voicemail wanneer in gesprek Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer ik in gesprek ben, wil ik dat mijn voicemail wordt ingeschakeld zodat degene direct een bericht kan inspreken. Ik weet uit het verleden dat je een sms kon verzenden zodat dit ingeschakeld werd...

Technofox door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanbieding mail T-mobile overname Vodafone mobiele klanten Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, Ik kreeg zojuist een e-mailbericht met de melding dat ik binnen mijn VF contract kan overstappen. Als ik dat doe krijg ik ook nog korting. (Heb nu een Sim only). Is het mogelijk dat VF ook...

Dennismsn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail deblokkeren kosteloos? Alleen-lezen Opgelost

Ik kwam laatst achter dat mijn voicemail uit zat. Ik heb de klantenservice gebeld om deze weer aan te kunnen zetten. Dit heeft de gene aan de telefoon binnen twee minuten gedaan. Echter kreeg ik aan h...

Demet door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

contact? Alleen-lezen Onopgelost

ik heb net mijn nieuwe tel binnen, ik had voor mijn oude tel een nieuwe sim kaart gekregen omdat die niet goed werkte. Nu dacht ik ik wacht daar even mee dan kan die in mijn nieuwe.Probleem is dat mij...

maarraa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Langere tijd naar het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga over een maand voor 4 maanden naar het buitenland op stage. Nu de roamingskosten zijn afgeschaft vraag ik me af of ik dan gewoon mijn abbonnement deze 4 maanden in het buitenland kan gebruiken. ...

femkev door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen van Ziggo naar Vodafone. MISLUKT, al een week onbereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen maand besloot ik om van Ziggo Mobiel over te stappen naar Vodafone vanwege de gunstige aanbieding waarbij je dubbele data krijgt en €5 korting wanneer je ook Ziggo hebt. Na een tijd ineens o...

MaxJansen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim verlopen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb opgewaardeerd omdat mijn sim kaart bijna verlopen was en een maandje later is opeens mijn sim kaart verlopen terwijl er nog veel geld op staat. Kan iemand mij helpen?

Roaming testen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik wil graag weten of (data)roaming het doet, voordat ik naar het buitenland ga. Is het mogelijk dit te testen? Stefan

Opwaarderen na melding 'geen teogoed' terwijl er 33.87 tegoed op staat Alleen-lezen Onopgelost

Omdat ik in het buitenland woon en om mijn rekeningen te betalen gebruik maak van overmaken via de bank waar mij om het invoeren van een TAN code wordt gevraagd wat ik sinds gisteravond niet meer kon ...

Nummerherkenning Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen, Sinds een tijdje kan ik nummerherkenning niet meer aan of uit zetten. Voorheen (cc. 1 maand geleden) lukte dit nog wel. Ik heb op verschillende Apple fora gelezen dat dit aan de provider ...

Hoogje92 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blende premium proefabonnement 6 Maanden Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag deelnemen aan dde aanbieding om Blendle Premium 6 maanden gratis te kunnen lezen.Maar:Ik kom niet voorbij de aanmelding.. Als ik mijn 06 heb ingevuld, moet ik een SMS verificatie krijgen....

fransio door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

huawei p9 update Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vraag over hetgeen mij vandaag gebeurde. Ik kreeg van Huawei een update en heb deze na een backup gemaakt te hebben vanmiddag erop gezet. Na dat deze klaar was wilde ik inloggen maar dat lu...

snow2002 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wifi bellen werkt niet meer Alleen-lezen Opgelost

Iphone 7+ en iphone 6s samen met ziggo internet.Wifi bellen heeft in begin gewerkt maar plots gestopt (na carrier update?)niet mneer aan de praat te krijgen. alles geprobeerd, netwerk herstellen, ande...

Vodafone Wallet stopt op 99% Alleen-lezen Onopgelost

Na het installeren van Wallet gaat de app kaarten met NFC 'laden'. Dit gaat nooit verder dan 99% (zowel voor Paypal als OV-chip). Wat ik ook probeer; caches legen, volgorde van installatie veranderen,...

YankAce door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Vraag over privacy Alleen-lezen Opgelost

Op de Vodafone.nl website kan je bij het afsluiten van je abonnement even een postcodecheck doen om te controleren of je in aanmerking komt voor de korting / extra's. Dus iedereen kan checken of ieman...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongebruikt simkaart naar al minder mb en minder belminuten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, mijn vraag is dat ik voor mijn kids gister een Vodafone simonly abonnement afgesloten. En nu hebben we 1 kaartje al in de gsm gedaan en de andere nog niet maar via mijn Vodafone staat er bij al...

Natas1976 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PP account koppelen aan wallet Alleen-lezen Onopgelost

Goeiemiddag. Ik heb gisteravond geprobeerd mijn pp account te koppelen aan mijn wallet, maar ik krijg sindsdien de melding 'wachten op kaart'.Hoelang kan het duren/duurt het voordat e.e.a. is ingestel...

SWC door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen