Goedenmiddag,
Vanochtend is mijn telefoon helaas gevallen. Gelukkig had ik hiervoor een verzekering afgesloten bij jullie. Toestelverzekering Plus.
Op internet had ik gelezen dat ik eerst bij Mash een claim nummer moest verkrijgen om vervolgens naar een Vodafone winkel te gaan. Tijdens het telefoon gesprek met Mash werd mij duidelijk gemaakt dat er een eigenrisico aan vast zit. Probleem 1.
Met het claimnummer in mijn hand ging ik naar de Vodafone winkel. Netjes en snel geholpen. Ik vroeg 'Krijg ik een vervangend toestel opgestuurd of krijg ik die direct mee?' waarop de medewerker antwoorde 'U heeft geen VTS afgesloten' Probleem 2. Toen brak mijn klomp.
Deze twee problemen had ik niet gehad wanneer mij verteld zou zijn dat ik een eigenrisico heb bij schade en dat ik geen recht zou hebben op een vervangend toestel. Deze twee heb ik bij het afsluiten van de verzekering nadrukkelijk gevraagd en kreeg hier een positief antwoord op. Anders had ik niet eens een verzekering afgesloten. Sterker nog, de medewerker van 1,5 jaar geleden zei 'Ook al gooi jij je toestel hier nu op de grond, krijg je meteen een nieuw toestel mee'.
De medewerker van 1,5 jaar geleden heeft mij de verzekering aangepraat met valse beloften. Ik ben zwaar teleurgesteld en heb 1,5 jaar rond gelopen met het idee dat mijn telefoon 'verzekerd' was.
Hebben jullie dit vaker meegemaakt? Wat kan Vodafone voor mij betekenen?
Met vriendelijke groet,
Bastiaan