Sky-arrow

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestelkeuze

Hallo iedereen,
 
Ik heb een vraag over het verlengen van mijn abonnement.
 
Binnenkort kan ik deze verlengen en wil bij Vodafone blijven, omdat ze een prima dekking hebben in zowel mijn woon en werkomgeving.
 
Ik ben eigenlijk op zoek naar een toestel met internet functionaliteit. Deze wil ik eigenlijk gebruiken voor zakelijke e-mail en prive e-mail.
 
Nu zijn er tegenwoordig veel uiteenlopende merken en wordt je doodgeslagen met de aanbiedingen.
 
Ik was zelf aan het denken aan een HTC sensation of een Iphone.
 
Heeft iemand hier ervaring met deze toestellen / besturingssystemen? en wil deze met mij delen?  Ik weet eigenlijk niet welke ik moet kiezen!
 
Alvast bedankt!
 
Groetjes,
Sky
2 Reacties 2
isense

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Sky-arrow,
 
Ik zou zeggen Iphone! Makkelijk systeem, je kunt er je zakelijke en prive e-mail opzetten.  Het is gebruikersvriendelijk, mooi design!
 
Heb zelf geen ervaring met een android toestel. Dit komt voornamelijk, omdat ik bij Vodafone ben begonnen met een iphone 3!
 
Ik gebruik nu een Iphone 4s en ben er weg van!
 
Hoop dat je iets wat helpt!
 
Groetjes,
 
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als je naar mijn avatar kijkt, heb je al meteen een idee dat ik niet onbevooroordeeld kan zijn 😉 , en dat klopt misschien ook wel.
 
Een grote factor in je keuze is volgens mij uiteindelijk de persoonlijke smaak: Welk toestel vind je mooier en waar voel jij je goed bij. Want bottomline blijft het in beide gevallen een telefoon met een touchscreen waarbij je door het aanraken van een icoontje een programma start. Basisprincipe komt dus aardig overeen.
 
2 punten waar ik altijd bij stil sta:

  • Wanneer Google een update uitbrengt, willen alle afzonderlijke fabrikanten er zelf nog een "plasje" over doen en kan het zo maar zijn dat anderen de update al hebben terwijl jij nog een halfjaar moet wachten. Bij Apple is de update wanneer hij uitkomt direct voor alle toestellen beschikbaar.
  • De controle op apps die aangeboden worden is bij Apple vele malen strenger dan bij Google. Als jij je toestel zakelijk wilt gebruiken en veiligheid hoog in het vaandel hebt staan, heb je bij iOS minder kans om een rotte appel in de mand met apps aan te treffen dan bij Android.
Uiteindelijk blijft het een keuze die je zelf moet maken, waarbij ook persoonlijke factoren en gevoelens mee spelen: Succes met je keuze!
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic