JaimyDushi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel niet gebruiksklaar

We zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet en MMS. Ga naar www.vodafone.nl/startup om je toestel gebruiksklaar te maken voor internet, e-mail en mms en doorloop de stappen.

Dit kreeg ik ineens gestuurd en toen ik naar al die stappen keek stond alles goed ingesteld
Wat moet ik doen
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@JaimyDushi,

Wat geeft je toestel precies aan?
Heb je wel je simkaart geactiveerd? Dit kun je via de website doen of via de klantenservice.

Groetjes stevied86
JaimyDushi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem gekocht in de winkel en die heeft hem aangezet enzo, heb een iPhone 6.

Gr jaimy
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je hem al eens uit en aan gezet?
Ik raad je aan om toch even de klantenservice te bellen. Zij kunnen tevens zien hoe je sim op het netwerk staat en eventueel een reset doen.

Ik raad je wel aan om je klantnummer bij de hand te houden.

Groetjes stevied86
JaimyDushi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb hem net opnieuw opgestart en als ik op mij Vodafone kijk dan zie ik dat ik niet buiten mij bundel op internet zit, maar bel voor de zekerheid wel eventjes. In ieder geval bedankt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic