maanlight

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

netwerkproblemen Middelburg

Al vanaf 10-2 netwerkproblemen rond de vlasma tot in Middelburg. Ik kan niet bellen of gebeld worden. Kan iemand mij vertellen of hier naar gekeken word? En wanneer het verholpen is?
Mvg
7 Reacties 7
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er zijn werkzaamheden in jouw regio. Hopelijk zijn daarna de problemen opgelost.
maanlight
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan je mij vertellen hoelang dat gaat duren?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
De werkzaamheden zijn alleen voor vandaag gepland. Er kan natuurlijk vanalles gebeuren. Maar als alles goed is zijn ze aan het einde van de dag afgerond. Als je het betreffende topic volgt krijg je een melding als er veranderingen zijn.
maanlight
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid, (of iemand anders van Vodafone)

Kan je al zeggen wanneer de netwerkproblemen zijn opgelost?
Hoe kan ik dit topic volgen zodat ik op de hoogte word gehouden?

Groetjes Angeline
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @maanlight ,

Er zijn vandaag inderdaad werkzaamheden in Middelburg. Meer informatie kun je vinden in dit topic. Daarin staat ook beschreven hoe je het kunt volgen ;).
maanlight
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aan grapjas Marc,

Mijn vraag was hoe kan ik volgen? Of doe je dit automatisch als je aan de topic deelneemt.

Mvg
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@maanlight , zoals staat in mijn vorige bericht, dit staat beschreven in het betreffende topic. De link kun je ook vinden in het vorige bericht. Ik zal voor de zekerheid de tekst in dit bericht copy/pasten mocht je er toch nog overheen lezen: "Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link."
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic