Hoi
wiel 100 Welkom op de community!
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn.
Je geeft aan dat je toestel kapot is en wilt weten of je recht hebt op een nieuwe.
Het antwoord hierop is helaas nee. Je hebt niet automatisch recht op een nieuw toestel, In je contract kies je voor een toestel af te betalen. Zodra je de einddatum hebt bereikt, kun je kiezen om te verlengen met een nieuw toestel.
Een andere optie is Vodafone Next.
Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.
Betaal je maandelijks voor je oude telefoon, dan koop je deze in een keer af tot aan de einddatum
Daardoor wordt het contract opengebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel
Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/