Rob Holman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel defect bij levering

Je koopt bij Vodafone Alkmaar een iPhone xr ( 800,00 ,op maandag 15.30 uur je gaat naar huis , nog even wachten tot je het toestel kunt gebruiken ivm overzetten enz 18.00 ga ik de iPhone gebruiken blijkt er een streep op het scherm te zitten volgende morgen bel ik Vodafone om deze klacht door te geven om geen discussie in de winkel te krijgen nou dus wel het was jammer niets maar dan ook niet doen ze voor je , ja opsturen en afwachten , het is niet mijn schuld wat hij wel dacht van de Vodafone winkel mooie reclame , heb er een screen protector op laten zetten voor 30,00 en een clear case om schade te ver komen , woensdag naar de Apple store in Haarlem om misschien een omruiling te doen , je koop voor 800,00 euro en daar na is het jou probleem
9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rob Holman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vervelend zeg!
Maar waarom ben je niet terug gegaan naar de winkel? Of ben je toch wel terug gegaan? Maakt eigenlijk niet veel uit want het is gewoon jammer dat dit zo gebeurd. Ook wel jammer dat je niet al in de winkel het toestel kon gebruiken. Ben wel met je eens dat Vodafone dit wel had mogen oplossen.

Sterkte wij de Apple store en hoop dat die je goed kunnen helpen. Succes en laat nog even weten hoe het is gegaan.
Rob Holman
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja idd ze moeten zich schamen maar ik ben er nog niet klaar mee hou de tv maar in de gaten
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Rob Holman wrote:
Ja idd ze moeten zich schamen maar ik ben er nog niet klaar mee hou de tv maar in de gaten

Ik kijk elke dag naar de TV, waar moet ik dan naar kijken?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat klinkt niet goed. Je hebt recht op de zichttermijn Rob Holman. De zichttermijn is 14 dagen. Je kunt het toestel dan ook omruilen in de winkel. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat een nieuw toestel fatsoenlijk werkt. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. Dit hadden mijn collega's je ook kunnen vertellen voordat het toestel opgestuurd werd.
Is het toestel opgestuurd? En is het scherm inmiddels vervangen?
Rob Holman
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vertel dat die idioot van de Vodafone winkel in de glop van Alkmaar maar , heel slecht behandeld, er stonden 10 klanten te wachten die hebben alles kunnen volgen in de winkel heel triest wat een hufter gedrag!!!
ik was gister in Haarlem bij de Vodafone winkel daar kan Alkmaar nog wat van leren , die hadden mij een nieuwe toestel kunnen geven maar deze helaas niet op voorraad dun toch naar AppleCare en gelukt
ik koop wat voor 800.00 bij Vodafone........gvd
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oei, dit klinkt niet echt best. Jammer dat het zo is verlopen in de winkel.
Fijn om te horen dat het wel gelukt is via Apple en dat die je hebben kunnen helpen.
Maar wat je zegt, als je iets koopt verwacht je ook service en dat is jammer genoeg een beetje uitgebleven in de winkel (de verkeerde winkel bedoel ik dan). Snap dat als een winkel hem niet op voorraad heeft heb ook niet kan leveren.

Toch veel succes met je toestel en hoop dat je er nu heel blij mee bent. Mocht je nog vragen hebben, laat het maar weten.
Rob Holman
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja een tegemoetkoming van Vodafone
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal je ervaring delen met beide winkels zodat ze hiervan kunnen leren Rob Holman. Zij hadden net zo als in de winkel in Haarlem moeten handelen.
Dankjewel voor het aankaarten!

Ik kan met je mee kijken hiervoor. Ik heb je een privébericht gestuurd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie verder, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic