@Lycke
Dank voor je reactie, maar met alle respect zie ik het anders.
In mijn vorige topic heb ik duidelijk uitgelegd wat er speelde. Ik zal het nogmaals samenvatten.
Ik werd gebeld door, wat achteraf bleek niet klantenservice Vodafone te zijn geweest, maar een zgn. 'derde partij' van Vodafone.
Ik kreeg te horen dat mijn huidige contract op 12 november dit jaar zou aflopen (hetgeen klopt), dat mijn abo Red Essential niet meer bestaat (klopt ook), alsmede dat ik daarom voor een (duurder) abonnement zou moeten kiezen. Van dat laatste blijkt thans geen hout te kloppen, want mijn Red Essential blijft vanaf 12 november gewoon doorlopen als ik verder niets onderneem.
Dat had ik al graag in mijn vorige topic willen lezen en niet een paar weken later hoeven te vernemen van klantenservice Vodafone.
Een klantenservice die mij 4 weken geleden op zich prima heeft geholpen door die 'derde partij' mijn bestelling te laten annuleren, maar wel verzuimde om mij goed te informeren zoals gisterochtend wel gebeurde en van jouw kant nu verder wordt bevestigd.
Ten slotte: ik blijf het nog steeds uiterst dubieus vinden dat je als klant kan worden gebeld door een derde partij die zich voordoet als zijnde de klantenservice van Vodafone.
Wat m.i. een correcte service van Vodafone was geweeest? Mij een mail zenden (dus niet bellen), waarin wordt uitgelegd dat mijn contract per 12 november afloopt, dat mijn Red Essential - hoewel niet meer in het pakket voor nieuwe klanten - gewoon blijft doorlopen wanneer ik niets onderneem, maar dat ik ook zou kunnen kiezen voor een ander abo: Red, incl. 5 euro Ziggo korting dezelfde maandprijs die ik nu betaal), of het 5 euro duurdere Red Unlimited (dat die derde partij mij vorige maand probeerde aan te smeren).
Het is niet de bedoeling dat een klant specifieke vragen gaat stellen wanneer de klant de situatie haarfijn heeft uitgelegd en achteraf wat betreft een huidige abonnement dat voor nieuwe klanten niet meer in het pakket zit op het verkeerde been is gezet.