Beste
p027684,
Wat vervelend om te horen hoe het allemaal is gegaan en ook begrijpelijk dat u zeer ontevreden bent met de situatie hoe het nu is. Ik vind het heel gek dat het zich termijn-traject gestart is bij een toestel dat al ruim 1 maand in uw bezit was. Normaal gesproken moet het toestel dan gewoon ter reparatie worden aangeboden worden waarbij onderzocht word of dit garantie schade is of eigen schade. En als ik uw verhaal goed begrepen heb is dit ook het probleem dat u heeft beschreven.
U gaf aan dat het zeer simpel zou moeten zijn om dit op te lossen hier ben ik het echter niet helemaal mee eens aangezien als bovenstaande tekst daadwerkelijk het geval is het een probleem is die niet zomaar iemand zal begrijpen. Het is namelijk een situatie waarbij iets gebeurd wat normaal niet kan en niet hoort te gebeuren bij een groot bedrijf die heel veel onderdelen heeft binnen het bedrijf die specefieke taken uitvoeren waardoor het een stuk lastiger word om dit allemaal na te gaan.
Echter ben ik het wel totaal met u eens dat dit niet de gang van zaken moet zijn. U heeft ook meerdere malen contact gehad met Vodafone zonder een bindend antwoord. Ik had u graag nog tips gegeven voor een aanpak van dit probleem maar ik zou echt niet weten hoe of wat u nog zou kunnen doen maar wou wel even een reactie geven op de klacht.
Met vriendelijke groet,
MrMister