p027684

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tjonge tjonge Vodafone, wat maken jullie het toch moeilijk

Tjonge tjonge Vodafone, wat maken jullie het toch moeilijk

In begin februari heb ik bij jullie een abonnement met telefoon afgesloten. Enige dagen later ontvang ik de telefoon. Na ruim 1 maand gaat de telefoon kapot (middelste knop werkt niet meer). Na overleg met Vodafone de telefoon eind maart opgestuurd. TOEN BEGON HET DRAMA, de medewerker van vodafone nam het pakket aan en startte het 'zicht periode'-traject waarbij het abonnement beëindigd werd ipv garantie-traject.

Na vele telefoontjes (14) mijnerzijds en 3 van vodafone's kant, tot op heden nog geen telefoon en blijkt het zeer moeilijk te zijn om zoiets simpels op te lossen. Oplossingen van de Bram, Robin, Joost en vele anderenvan de klantenservice zijn ineens niet meer mogelijk of worden verkeerd uitgevoerd.

Status 25-05-2015

*mijn eigen telefoonnummer kan niet verlengd worden

*mijn eigen telefoonnummer kan niet vrijgegeven worden

*geen telefoon maar wel elke maand betalen voor het abonnement

We zijn nu 2 maanden verder en ben genoodzaakt om deze week een advocaat in te schakelen voor het in gebreken blijven en de geleden schade en tijd.

Hopeloos en waardeloos zijn de enige woorden die ik momenteel over heb voor vodafone!

Met vriendelijke groet,

R. de Vries

Zundert


4 Reacties 4
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste p027684,

Wat vervelend om te horen hoe het allemaal is gegaan en ook begrijpelijk dat u zeer ontevreden bent met de situatie hoe het nu is. Ik vind het heel gek dat het zich termijn-traject gestart is bij een toestel dat al ruim 1 maand in uw bezit was. Normaal gesproken moet het toestel dan gewoon ter reparatie worden aangeboden worden waarbij onderzocht word of dit garantie schade is of eigen schade. En als ik uw verhaal goed begrepen heb is dit ook het probleem dat u heeft beschreven.

U gaf aan dat het zeer simpel zou moeten zijn om dit op te lossen hier ben ik het echter niet helemaal mee eens aangezien als bovenstaande tekst daadwerkelijk het geval is het een probleem is die niet zomaar iemand zal begrijpen. Het is namelijk een situatie waarbij iets gebeurd wat normaal niet kan en niet hoort te gebeuren bij een groot bedrijf die heel veel onderdelen heeft binnen het bedrijf die specefieke taken uitvoeren waardoor het een stuk lastiger word om dit allemaal na te gaan.

Echter ben ik het wel totaal met u eens dat dit niet de gang van zaken moet zijn. U heeft ook meerdere malen contact gehad met Vodafone zonder een bindend antwoord. Ik had u graag nog tips gegeven voor een aanpak van dit probleem maar ik zou echt niet weten hoe of wat u nog zou kunnen doen maar wou wel even een reactie geven op de klacht.

Met vriendelijke groet,
MrMister


rush

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het zelfde probleem.ben al vanaf 2 april bezig!vandaag maar weer eens gebeld.en wat denk je weer niet doorgevoerd.dat is al de 3de x.kom op vodafone!!!!!
p027684
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste middel is Facebook.
Plaats maar eens een bericht op de facebook pagina van vodafone.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@p027684 Jeetje wat een vervelende situatie zeg! Het forum is helaas niet het juiste kanaal hiervoor. Het is de bedoeling dat andere forumleden je kunnen helpen met je vraag of probleem. Je bericht wordt daarom gesloten. Ik raad je in dit geval aan om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice of om het feedbackformulier in te vullen. Hopelijk is het dan snel opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic