Beste Vodafone,
Een aantal maanden geleden heb ik een abonnement bij jullie afgesloten, met de veronderstelling dat wanneer ik naar het buiteland verhuis voor een periode ik mijn abonnement kon stopzetten zonder biijkomende kosten. Voor de duidelijkheid, ik ga op stage naar Londen en kan daar dus geen gebruik maken van mijn abonnement, zonder dat extra kosten ga maken. Dus om deze reden dacht ik dat een Timo-out van mijn abonnement een goed idee zou zijn. Dit is mij overigens bij de winkel geadviseerd, hierbij werd mij verteld dat alleen doormiddel van het invullen van een formulier mijn abonnement zonder extra kosten stop kan worden gezet. Echter kom ik er een aantal dagen geleden achter dat wanneer je gebruik wilt maken van deze dienst er eerst 20,85 in rekening wordt gebracht. Dit was mij echter niet verteld. Ach ja eenmallig 20,85 is nog te overzien, toch vind ik het belachelijk dat wanneer Time-out wordt gebruikt dat dit in rekening wordt gebracht. Na dat ik mijn eerste gegevens had ingevuld, kwam ik op een aantal voorwaarden. Waaronder dat wanneer er gebruik wordt gemaakt van de Time-out dat alle aanbiedingen/acties die op het abonnement gelden beeindigd worden. Ik wist echter niet of dit bij mij van toepassing was. Nadat ik gebeld heb met de klanteservice is mij verteld dat mijn abonnement verdubbeld wordt!!! Dit is toch een absurte regeling. Nadat ik al jaren trouwe klant ben van vodafone is dit mij vies tegengevallen! Ik wordt dus dubbel gestraft doordat ik op stage moet. Eerst 20,85 betalen en daarna i.p.v. 22.50 te betalen voor mijn abonnement 45 euro betalen. Wat een goede regeling vodafone!! Belachelijk andere woorden heb ik er niet voor!!
Ik adviceer mensen dus goed naar de voorwaarden te kijken voordat je een poot uitgetrokken wordt.