Naomi22Arends

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G/4G op iPhone 5S

Ik heb sinds een paar weken geen 3G/4G verbinding meer op mijn iPhone 5S als ik thuis ben. Op andere plekken heb ik vaak nog wel 3G/4G maar ook niet altijd. Wel staat er GPRS of E maar die verbinding is erg traag. Ik heb hier nog nooit last van gehad en mijn huisgenoten hebben ook vodafone en die hebben wel gewoon 3G verbinding thuis en op andere plaatsen. Ik heb al veel dingen geprobeerd om het op te lossen zoals toestel aan en uit zetten, netwerk intstellingen herstellen, sim kaart er uit etc. maar het werkt allemaal niet. Kan iemand mij helpen?
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Naomi,

Dat is vreemd. Op welke postcode ervaar je dit precies? Selecteer handmatig eens een ander netwerk dan Vodafone. Je krijgt dan een foutmelding of je kunt alleen noodoproepen plaatsen. Selecteer daarna weer het Vodafone het Vodafone netwerk en schakel je vliegtuigmodus in en uit voor minimaal 2 minuten. Test daarna of je verschil merkt op het netwerk.
Naomi22Arends
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om postcode 7811KX. Ik heb een ander netwerk geselecteerd maar dit helpt helaas niet en ook de vliegtuigmodus in en uit schakelen werkt niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic