boes123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Time-out abonnement Vodafone

Ik heb in Oktober een time-out in laten gaan op mijn abonnement van 17,35 per maand, omdat dit abonnement erg scherp geprijsd was wilde ik hem niet volledig opzeggen. Een medewerker van de telefonische klantenservice garandeerde me dat ik nog sms'jes zou kunnen ontvangen en ik zelfs nog kon bellen en smsen tegen buitenbundeltarief. Dit kon niet, eerste probleem was geen internetbankieren meer in Korea. 20 Minuten aan de telefoon gezeten (a 2 euro per minuut met mijn Koreaanse provider) met de klantenservice uiteindelijk 0 resultaat. In Februari ging mijn abonnement weer in en dacht ik dat alles prima was. Nu blijkt dat mijn abonnement opeens 2 keer zo duur is, De rekeningen vanaf Februari bedragen 31,40 euro i.p.v. 17,35 voor een Sim-only. Dit omdat, hoor ik nu de korting vervalt bij het ingaan van een time-out. Hier was ik niet van op de hoogte gebracht bij de telefonische klantenservice bij het afsluiten van de time-out. Had ik dit geweten had ik natuurlijk nooit een time-out aangevraagd, waarom zou ik 21 euro betalen om vervolgens 14 euro meer per maand te betalen? Vodafone moet zijn customer service personeel meer info geven over de time-out en andere diensten van Vodafone. Ik merk dat daar erg veel onwetendheid over is. Ik ben telefonisch slecht ingelicht en daar nu erg de dupe van! Als de customer service goed opgeleid is hadden ze mij telefonisch al aangeraden nooit gebruik te maken van de time-out voor de 4 maanden dat ik weg was, omdat mijn kosten nu veeeeel hoger zijn. Nu had ik verwacht dat Vodafone wel schappelijk zou zijn door mijn abonnement gewoon weer door te laten gaan tegen de 17,35 die ik oorspronkelijk betaalde. Dit was al niet mogeljik en Vodafone wil me totaal niet tegemoetkomen.
Voor het grootste deel van de kosten die ik onnodig heb gemaakt heb ik niet eens om een coulance regeling gevraagd. Terwijl ik 21 euro kwijt ben voor de blokkade, ongeveer 50 euro voor de Koreaanse telefoonkosten, en nu al 3 maanden 14.05 euro te veel betaal per maand. Erg teleurgesteld in de geleverde service van Vodafone en de time-out was de grootste fout die ik ooit gemaakt heb. Leuk extra feitje is dat Vodafone zo leuk was om de eerste maand niets af te schrijven en de tweede maand in een keer 60 euro af te schrijven voor 2 maanden, zodat ik de eerste maand helemaal niet kon weten dat ik te veel betaalde.

1 Reactie 1
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi boes123

Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Onze medewerkers op de klantenservice doen altijd hun best om zo goed en volledig mogelijk voorlichting te geven. Jammer om te horen dat dit bij jou scheef is gelopen.
Aanvullende informatie over dit soort procedures is echter wel altijd te vinden op onze website: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/abonnement-tijdelijk-stopzetten.shtml. Daar staat duidelijk vermeld dat de kortingen en acties komen te vervallen.
Helaas kan ik dus ook via het Forum hierin weinig voor je betekenen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic