dekleef

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tijd Verspringt Op Xperia X1

Ik heb een Sony Ericsson Xperia X1, hier op verspringt regelmatig de tijd. Nu heb ik altijd gedacht dat het door het touchscreen in mijn broekzak kwam. Maar dit bleek niet zo te zijn. Nu blijkt dat Vodafone een bericht verstuurd waar een tijd inzit, mijn X1 past automatisch zijn tijd op dit bericht aan. De laatst tijd gebeurd dit tussen 17:00 en 18:00 volgens mij.Deze ervaring heb ik ook met Motorola systemen die op Windows Mobile werken.Is dit bericht uit te schakelen of kan ik op mijn telefoon een (registry?) setting aanpassen zodat mijn X1 zijn tijd niet meer aanpast? Ik wil dit opgelost hebben, het is verschrikkelijk irritant om 1x per dag je tijd aan te moeten passen.Ik hoop dat eiemand een oplossing heeft. Met vriendelijke groet,Joeri
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hi dekleef,

Ik zie nu pas dat je Topic al een hele tijd openstaat zonder enige reactie van ons mods, onze excuses!
Wellicht is mijn vraag overbodig, maar is je vraag nog relevant of is je probleem opgelost?

Laat me even wat weten, dan sluit en verwijder ik je Topic, we zijn aan het opruimen namelijk.

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic