Rdb.030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tickets Formule 1

Beste Vodafone,
Ik heb 2 kaarten gekregen voor de F1 van Oosterijk van een kennis, deze kan plots zelf niet gaan i.v.m prive omstandigheden.
Alleen zijn deze kaarten op naam, hij heeft ze nog niet binnen zou hij nu nog de namen kunnen wijzigen?

Zou zonde zijn van de kaarten om deze anders in de prullebak te gooien.

Mvg Roy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mourad,
Voor vragen en/of opmerkingen over deze actie kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit is een klanten helpt klanten Community en daarin kan ik je, en andere klanten, je niet in helpen. Je zal dus echt per telefoon en anders via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Voorwaarden zijn er gemaakt om daar rekening mee te kunnen houden en als daar in staat dat het niet overdraagbaar is, dan zijn dit de voorwaarden, lijkt mij. Maar goed, je kan het beste toch met de klantenservice opnemen, die kunnen je er meer over uitleggen.

Sterkte in ieder geval en hoop dat je er iets verder mee komt.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goedemorgen Rdb.030 ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat jammer dat je nu niet kunt gaan en logische dat je deze vraag hier nu plaatst. Echter, op deze vraag kan ik als klant geen antwoord geven dan alleen wat er in de voorwaarden staat: Het is niet mogelijk om de tickets over te dragen. Bij aankomst worden de gegevens op de tickets gecontroleerd. Bedenk dus goed wie je mee wilt nemen en controleer de gegevens voordat je deze verstuurt.

Eigenlijk staat het er al, je kan ze niet overdragen, zeker niet als ze op naam staan. Maar wil je echt zekerheid dan zou ik vandaag even de klantenservice van Vodafone bellen of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes en sterkte!
Mourad

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Vanwege een calamiteit met een operatie als gevold kan mijn vrouw niet mee naar de GP van Oostenrijk.
Hierboven lees ik dat de kaarten op naam worden geleverd en Vodafone niets kan betekenen. Volgens mij is dat iets te kort door de bocht eerlijk gezegd. Graag zou ik u willen vragen om toch nog eens na te gaan op welke wijze de tenaamstelling is te wijzigen bi jeen goede aanleiding (met ziekenhuis verklaring desnoods). Alternatief is een bericht vanuit Vodafone/de organisatie waarin staat vermeld dat een machtiging oid alsnog kan worden geaccepteerd. Lukt dat niet dan graag even als Vodafone je best doen bij de F1 organisatie en proberen een nuttig adres te organiseren waarmee wij het rechtstreeks kunnen proberen.

Met vriendelijke groet,

Mourad
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mourad,
Voor vragen en/of opmerkingen over deze actie kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit is een klanten helpt klanten Community en daarin kan ik je, en andere klanten, je niet in helpen. Je zal dus echt per telefoon en anders via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Voorwaarden zijn er gemaakt om daar rekening mee te kunnen houden en als daar in staat dat het niet overdraagbaar is, dan zijn dit de voorwaarden, lijkt mij. Maar goed, je kan het beste toch met de klantenservice opnemen, die kunnen je er meer over uitleggen.

Sterkte in ieder geval en hoop dat je er iets verder mee komt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover nog contact gehad met de klantenservice Mourad en Rdb.030?
Mourad

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven,
Helaas ben ik er niet verder mee gekomen. Ticketswap werkte niet zonder originele e-tickets en marktplaats staat vol met kaartjes tegen weinig kosten.
Gr.
Mourad
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah dat is jammer om te horen @Mourad 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, actie is voorbij
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic