Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

The Vodafone Unboxing Challenge - iPhone 5

Hi allemaal,

Het lijkt erop dat steeds meer mensen hun bestelde iPhone 5 ontvangen. 28 September was het zover, de eerste mensen ontvingen hun iPhone 5 and there are many more to come!

Vanuit Vodafone hadden we zoiets van, we leveren mensen hun toestel, ze krijgen het van de koerier, de doos wordt opengescheurd en in een hoek gegooid, het iPhone doosje gaat open, en daar is ie dan, de nieuwe iPhone 5! En is het dat dan? Met wie deel je dat moment van ultieme gelukzaligheid als je voor het eerst je nieuwe iPhone 5 in je handen hebt? De mensen die toevallig thuis zijn? Wat vrienden? Wij horen er in ieder geval niets van op dat moment...

Vervolgens ga je het toestel gebruiken, ervaren hoe fijn het is, hoe mooi het is, en hoe geweldig het allemaal werkt... Helaas horen wij ook dit vaak niet terug. Daarom willen we het deze keer anders aanpakken.

Moet jij je iPhone 5 nog krijgen? Let dan goed op, want Vodafone heeft iets leuks voor jou bedacht....

EEN UNBOXING CHALLENGE!!


Een wat?
Jep, een unboxing challenge. Laat het me uitleggen:
Wanneer jij je toestel ontvangt wil je dit het liefste zo snel mogelijk uitpakken, maar wacht daar even mee. Zet een camera klaar en film hoe jij je toestel uitpakt, oftewel 'unboxt'. Wij roepen iedereen op om de meest originele video te maken van hoe hij of zij de nieuwe iPhone 5 ontvangt en uitpakt! Dus wat moet je doen?


  • Hou een camera bij de hand (telefoon met camera, fotocamera, filmcamera, als het maar een camera is)
  • Film hoe jij je iPhone 5 ontvangt en uitpakt;
  • Show het toestel en geef je eerst reactie wat je ervan vindt. (Maak het zo origineel, leuk, interessant, gek of wat dan ook mogelijk.);
  • Upload je video naar YouTube of Vimeo;
  • Plaats je video op het forum direct onder dit bericht (klik op beantwoorden)

Waarom moet JIJ hieraan meedoen?
Omdat er uiteraard een leuke prijs aan vasthangt!
Wordt jouw video gekozen als leukste, beste, origineelste unboxing video dan win jij een hier ook de Facebook applicatie voor deze unboxing challenge.

Dus zet je camera klaar en start de film zodra de koerier bij jou aanbelt!

Heb je inspiratie nodig? Kijk maar eens naar onderstaand filmpje, that is what we call unboxing!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes


Hi allemaal,

Het is 11 december, gisteren is de unboxing challenge officieel gestopt en vandaag gaan we dan eindelijk de winnaar bekend maken!
Ondanks dat er (helaas) erg weinig inzendingen waren, wil ik jullie toch enorm bedanken voor jullie bijdrage!
Geweldig om te zien dat er toch mensen zijn die hieraan hebben meegedaan en zich de moeite hebben genomen om een filmpje te maken. Maar het was natuurlijk wel ook een gave prijs: een SONOS Play :5 en BRIDGE ter waarde van €448!!

En dan nu, wie is de winnaar, wie wint deze geweldige prijs?!

The winner of the Vodafone Unboxing Challenge iPhone 5 is.....

Tromgeroffel......

ELVEE!!!!!!!!
Met zijn geweldige, orginele video, waarin operatief zijn oude toestel wordt vervangen door een mooie nieuwe iPhone 5!




Elvee, gefeliciteerd met deze overwinning en de mooie nieuwe accessoires die jij gewonnen hebt voor je iPhone 5.
Ik wil je vragen of je via een privébericht mij je adresgegevens kunt doorsturen, zodat ik ervoor kan zorgen dat de SONOS Play :5 en BRIDGE snel jouw kant op komt!


Naast de SONOS Play 5 & BRIDGE ontvang jij ook de glory and fame door met jouw filmpje op onze Facebook pagina te komen!
Ik ben zeer benieuwd naar de reacties daar 😄

Nogmaals iedereen bedankt voor jullie bijdrage en wie weet tot de volgende challenge! 😄

Bekijk in context

40 Reacties 40
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Het aanwezig zijn van bepaalde onderdelen in mijn anatomie verhindert dat ik een dergelijk filmpje kan maken EN creëert een enorme aandrang iets totaal tegengesteld te maken om de wereld weer in balans te laten zijn...
ofzo...

😄 😄

Maar wel een hele mooie prijs. VF medewerkers zijn uitgesloten van deelname neem ik aan?
En zit er een houdbaarheidsdatum op deze actie? 😉
Bananacupcake

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Laat ik dan maar aftrappen, dat anderen mogen volgen. De kwaliteit van de camera is helaas crap, maar ik had even geen andere middelen. Komop mensen, doe allemaal mee, de prijs is fantastisch, daar mag je best wat moeite voor doen!


MichaelIP5

Liefhebber
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Leuk gedaan kerel! Leuke effectjes ook (kling ouwe tel weg :D)
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nice one, vooral de "special effects"....:D
Ik heb al gezien dat ik niet meer mee hoef te doen 😞
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bananacupcake schreef:
Laat ik dan maar aftrappen, dat anderen mogen volgen. De kwaliteit van de camera is helaas crap, maar ik had even geen andere middelen. Komop mensen, doe allemaal mee, de prijs is fantastisch, daar mag je best wat moeite voor doen!

http://youtu.be/sIsGIgMU8kE

(Het insluiten in de HTML versie lukt trouwens niet, wellicht dat jullie dit nog kunnen doen?)
Wauw super! Hartstikke leuk gemaakt!
Zo cool dat je mee hebt gedaan! En dan ook nog eens de eer van de eerste inzending :D.

Ik hoop dat we nog wat inzendingen krijgen en dan kunnen we de winnaar van de unboxing challenge gaan kiezen!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Nickster schreef:
Nice one, vooral de "special effects"....:D
Ik heb al gezien dat ik niet meer mee hoef te doen 😞
Waarom niet?
Give it a try!
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Stevie schreef:
Nickster schreef:
Nice one, vooral de "special effects"....:D
Ik heb al gezien dat ik niet meer mee hoef te doen 😞
Waarom niet?
Give it a try!
Ben niet zo thuis in het toevoegen van de "special effects" in zo'n filmpje.....:D 
Bananacupcake

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Nickster, er zijn héél veel programma's waarbij je dat zonder enige moeite kunt doen. Ik heb zelf iMovie gebruikt, en ik ben er totaal niet in thuis. Ik had een heel ander idee in mijn hoofd, maar dat was even te ver gegrepen. Trial & error en je komt een heel eind.

Probeer gewoon wat, de prijs is echt gruwelijk en ik kan me niet voorstellen dat Vodafone alleen op geluidseffecten jureerd 😉
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Bananacupcake schreef:
Nickster, er zijn héél veel programma's waarbij je dat zonder enige moeite kunt doen. Ik heb zelf iMovie gebruikt, en ik ben er totaal niet in thuis. Ik had een heel ander idee in mijn hoofd, maar dat was even te ver gegrepen. Trial & error en je komt een heel eind.

Probeer gewoon wat, de prijs is echt gruwelijk en ik kan me niet voorstellen dat Vodafone alleen op geluidseffecten jureerd 😉
Haha, daar ga ik ook niet vanuit..;)
Zal eens kijken als ik de telefoon binnen heb, hopelijk snel 😄
MichaelIP5

Liefhebber
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Die geluidseffecten kun je in iMovie maken? Ik heb ook iMovie maar dat wist ik niet?

Groetjes
Bananacupcake

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hi Michael,

Je kunt gewoon .mp3 bestanden in je project slepen, net als een achtergrondmuziekje. Ik heb gewoon losse effecten gezocht en deze er in gesleept en passend gemaakt.
Simple as that 😉
 
Succes! 
MichaelIP5

Liefhebber
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Top! had de app al heel lang niet gebruikt en dat is wel echt leuk! dacht alleen dat je standaard muziek kon kiezen.
Ik ga eens kijken, thnx voor de tip! Vond het al een toffe app maar wist niet eens dat dit kon dus
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
MichaelIP5 schreef:
Top! had de app al heel lang niet gebruikt en dat is wel echt leuk! dacht alleen dat je standaard muziek kon kiezen.
Ik ga eens kijken, thnx voor de tip! Vond het al een toffe app maar wist niet eens dat dit kon dus

Ben benieuwd naar het eindresultaat 🙂
oliverdeleeuw

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zo! Het is meer werk dan ik dacht, maar dankzij iMovie heb ik nu veel meer respect voor filmmakers en montagekamers 🙂
Benieuwd wat jullie ervan vinden!

http://www.youtube.com/watch?v=Xx80caJVW3Q



Groet,
Oliver

Bananacupcake

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Leuk gedaan hoor!

Sinds wanneer zit de lightningbolt adapter trouwens los verpakt? Die hoort toch gewoon in het doosje te zitten?
oliverdeleeuw

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Thanks! Ik had ook nog een losse usb-lightning besteld, inderdaad. Anders moet je steeds zo slepen met die ene kabel 🙂
elvee

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hi Stevie,

Hier mijn unboxing movie. Het was een hele operatie, maar het is gelukt!

Kijk maar eens op http://www.youtube.com/watch?v=11UkfVJXVb8&feature=youtu.be




Cheers!

LV
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
oliverdeleeuw schreef:
Zo! Het is meer werk dan ik dacht, maar dankzij iMovie heb ik nu veel meer respect voor filmmakers en montagekamers 🙂
Benieuwd wat jullie ervan vinden!

http://www.youtube.com/watch?v=Xx80caJVW3Q


Groet,
Oliver

Wauw super dat je een unboxing clip hebt gemaakt!
Vind het super leuk gedaan! Heel mooi alles duidelijk gefilmd en uit verschillende hoeken ook nog wel! Erg mooi in elkaar gezet, leuke uitleg etc. kortom top gedaan! Ow en wat ook cool is dat je je 3 Apple producten naast elkaar hebt gelegd en de snelheid hebt laten zien!

Ben benieuwd wat iedereen ervan vind!
Let the real challenge begin, dus iedereen die een iPhone 5 heeft gekregen, komop, laat eens zien wat jij ervan kunt maken!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
elvee schreef:
Hi Stevie,

Hier mijn unboxing movie. Het was een hele operatie, maar het is gelukt!

Kijk maar eens op http://www.youtube.com/watch?v=11UkfVJXVb8&feature=youtu.be



Cheers!

LV
1 woord: GENIAAL!
Haha, ik heb hier vol aandacht naar zitten kijken met een grote lach op mijn gezicht!
Wat een super leuk idee! Heel professioneel!

Wie denkt dit te overtreffen qua originaliteit?!
Ik ben zeer benieuwd!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic