Ceslavs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Terugstorten eenmalige betaling van geannuleerde bestelling

Mijn bestelling is geannuleerd door de technische fout, maar mijn geld is nog steeds niet terug. De bestelling was geannuleerd op 25-11-2023

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3327Posts
  • 985Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Ceslavs, goedemiddag en welkom hier!

Logisch dat je graag de eenmalige betaling graag snel terug wilt als de bestelling is gecancelled. Ik zie dat het gaat om de bestelling van een Apple Watch op 16 december 2023. Hierbij heb je een iDeal betaling online gedaan. Normaliter hoor je deze kosten binnen 15 werkdagen teruggestort te hebben, maar dat is helaas tot op heden nog niet het geval. Nu zie ik dat je afgelopen vrijdag ook contact hebt gehad met een collega van mij en hierbij een e-mailadres is verstrekt om naar toe te e-mailen. Hier moet namelijk een specifieke afdeling aan te pas komen. Ik haal niet uit je bericht of je al een e-mail had verstuurd naar dit e-mailadres, maar ik heb om die reden dan ook een case voor je laten aanmaken. Dit betreft case: 13211852. Naar aanleiding van deze case zal je verzoek spoedig in behandeling worden genomen en hier ontvang je uiteraard bericht van 🙂 

Ceslavs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Moet nog de berichten sturen? Of moet ik wachten? 
In ieder geval wat is de juiste e-mail adres, mijn e-mail was niet gelukt te sturen 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3327Posts
  • 985Oplossingen
  • 1086Likes

@Ceslavs Naar aanleiding van de case die ik heb aangemaakt zal er sowieso contact met je opgenomen worden hierover. Het is dus niet nodig om ook nog een e-mail te sturen, maar voor de volledigheid heb ik het juiste e-mailadres wel in je Community profiel vermeld onder 'Persoonlijke Informatie'. 

Ceslavs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok, ik hoop op de snelle reactie, bedankt 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic