Hf.flos

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Terug gebeld worden

Ik heb 2 keer de belofte gekregen om terug gebeld te worden. Eerst binnen 5 dagen en toen weer een week later. Niet gebeurd. Medewerkers blijven liegen en sturen mij van het kastje naar de muur. Ik ben klaar met Vodafone. Ze liegen bedriegen en behandelen je als oud vuil. Ben al meer dan 20 jaar klant. Verkopen doen ze op basis van leugens. Ik zou vandaag weer gebeld worden en je raad het al. Niets. Misschien heeft aangifte wegen oplichting zin. 

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hf.flos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk heel vervelend en ik begrijp dat je graag contact wilt met iemand van Vodafone. Ik kan je niet helpen, ben ook een klant van Vodafone, net zoals jij. Er komen elke dag mensen van Vodafone hier online en die kunnen je misschien verder helpen. Ik hoop dat je er samen met hun toch uit kan komen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Hf.flos. Welkom hier! 

Jeetje, dit gaat niet goed :-(. Ik snap dat je boos bent als beloftes niet worden nagekomen. 

Kan je me vertellen wat er aan de hand is en wat we voor je kunnen doen? Wellicht kan ik je hier via de Community helpen :-). 

Hf.flos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wilde in januari opzeggen omdat ik jullie na meer dan 20 jaar klant te zijn te duur vond worden. Maar de man die ik toen aan de lijn.kreeg zei nee ik heb echt een mooie aanbieding van 17 euro. Ik had van oke en dat was de deal. Krijg ik een contract van 22 euro. Niet over nagedacht omdat er stond exclusief 5 euro korting van ziggo. Maar ik.krijg al zoveel jaar deze korting ondanks dat ik nog nooit ziggo klant was maar die kreeg ik steeds in de winkel als vaste klanten korting. Ik heb toen herhaaldelijk gebeld en werd steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Voelt als bedrijfspolitiek. Mask het de klant moeilijk. Maar na herhaaldelijk bellen en vele loze beloftes kreeg ik.oet toeval de eerste verkoper aan de lijn en die zei ik ga het oersoonlijk uitzoeken. En bel JE ik ben 52 en geb niet met hem geknikkerd. Op 18 februari terug dan heb ik alle gesprekken afgeluisterd en dan us het opgelost. Maar u raad het al. Weer een.loze belofte en ik gen wel klaar met Vodafone. 

Hf.flos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kunnen jullie mij uitleggen wat voor een nut deze manier van communiceren is als je alleen maar schrijft van oh nee niet de bedoeling. Sorry . Jullie lossen toch niets op zo. Schaf het maar af dit forum geeft mensen hoop maar lost niets op. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het is een klanten helpen klanten Community. Dus alleen dingen die klanten onder elkaar kunnen oplossen zullen worden besproken op de community en daarop komt vaak ook een oplossing. Maar er zullen ook wel eens andere vragen zijn en daar kan iemand van Vodafone je dan mee helpen. Echter, deze mensen kunnen niet alles voor je oplossen maar doen wel altijd hun best. Vervelende is alleen dat ze niet elke dag actief online zijn omdat het een klanten helpen klanten Community is. Door de weeks zal er altijd wel iemand langs komen, in het weekend is er niemand van Vodafone. 

Lycke, of iemand anders van Vodafone, willen je graag helpen maar dit zal dan vanaf maandag weer zijn. Dat is dan ook de reden dat je nog geen antwoord hebt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Hf.flos

Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is en dat je graag ook gebruik wilt maken van extra korting zoals met Ziggo. 
Mijn excuses voor de beloftes die gemaakt en niet nagekomen zijn. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. 

Is er inmiddels al een verlenging afgesloten? Zo niet, dan mag je dit doen. 

Zodra het abonnement actief is, kan ik met je meekijken voor de extra korting indien dit (nog) niet geregeld is. 
Ik hoor graag van je! 

 

Hf.flos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Laat ik het kort houden weer 1 uur in de wacht gezeten omdat niemand mij kan vertellen waarom mijn case zonder oplossing is gesloten. Wat is deze maatschappij slecht. Vraag is waarom word ik zoals beloofd gebeld en waar kan ik mijn schade verhalen van uren en uren bellen. Vanavond werd na een uur spontaan de verbinding verbroken. Ben zo klaar met deze maatschappij 

Hf.flos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het gaat er om waarom word ik NIET gebeld

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik durf helaas niet te zeggen waarom mijn collega's niet terugbellen. Ik heb daarin helaas geen inzicht. 
Dit is ook niet de werkwijze die Vodafone hanteert. Een belofte hoort nagekomen te worden.
Namens Vodafone mijn excuses daarvoor. 

Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic