DanielC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Teleurgestelde klant, sim only

(wilde dit liever mailen, maar een maximum van 1000 tekens voor de mail op de website staat dit niet toe helaas)
 
Hallo,

ik wil toch even mijn teleurstelling kwijt over uw aanbod aan mobiele abonnementen, en dan met name het aanbod van Sim Only abonnementen voor bestaande klanten.

Ik ben al ruime tijd een trouwe, vaste klant van Vodafone en altijd zeer tevreden geweest over service en bereikbaarheid etc. Twee jaar geleden heb ik naar alle tevredenheid mijn contract bij jullie verlengd icm een Samsung Galaxy S2, een apparaat waar ik zeer tevreden mee ben en nog steeds perfect werkt. Ik wilde dan ook graag bij jullie blijven als in juni mijn huidige abonnement afloopt, en deze omzetten in een 1-jarig Sim Only abonnement.

Na één van uw medewerkers telefonisch gesproken te hebben en uw website geraadpleegd te hebben, ben ik echter tot de conclusie gekomen dat ik helaas over moet stappen naar een andere provider. Dit omdat het aanbod van "Sim Only" abonnementen echt te wensen overlaat. 400 belminuten + 500mb internet voor 34 euro in de maand is geen aanbieding. Onbeperkt smsen klinkt leuk, maar smsen wordt om "logische" reden nauwelijks nog gedaan door mij. 14,4 mbps is leuk, maar die snelheid wordt nooit gehaald. En waarom is er geen vrije keuze tussen 500mb of 1gig?
Bij één van uw concurrenten die ook via uw netwerk belt, kan ik hetzelfde aantal belminuten en mb's, in combinatie met een sms-bundel van 100 smsjes krijgen voor aanzienlijk minder geld.
 
Begrijp me niet verkeerd: service, bereikbaarheid en de lage buitenlandkosten (dmv blox) is mij ook wat waard ... maar ik heb wel het gevoel dat jullie het concept van Sim Only uit het oog verloren zijn, zeker met betrekking tot het behouden van loyale klanten. Nou verwacht ik absoluut niet van een bedrijf als Vodafone zich gaat mengen in de prijzenoorlog die gevoerd wordt op internet door kleine providers, maar het wordt me helaas wel makkelijk gemaakt om over te stappen door het erg matige aanbod van aanbiedingen voor huidige klanten.
 
Ik hoop dan ook van harte dat jullie hier in de toekomst naar kunnen kijken, want ik kan me voorstellen dat als ik dit probleem al ervaar .. dat ik zeker niet de enige zal zijn. Daarnaast hoop ik in ieder geval dat ik hiermee iets heb kunnen betekenen voor U, en ook dat ik reactie terug krijg.
 
met vriendelijke groet, Daniel Cornelissen
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi DanielC,

Welkom op het Vodafone Forum.

Je bent hier op de juiste plek om jouw mening over onze abonnementen te geven. Dat zien we graag.
Want wie weet er eigenlijk het beste wat onze klanten willen? Dat zijn toch zeker de klanten zelf?

Ik kan me voorstellen dat je kiest voor een SimOnly Abonnement als je nog tevreden bent over je oude toestel.
Je geeft aan dat de kosten voor Vodafone SimOnly Abonnementen beginnen bij € 34,00.
Dat is niet helemaal waar. We bieden al abonnementen aan vanaf € 19,00. Deze zijn nu zelfs € 9,50 in de eerste 3 maanden. Je krijgt hierbij 500MB datategoed. Kijk hier maar eens voor ons volledige SimOnly aanbod.
Lijkt dat meer op wat je zelf in gedachten had?
DanielC
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nergens gezegd dat SimOnly bij vodafone pas start bij 34,- euro, ik zei dat 400 minuten+500mb voor 34,- euro geen aanbieding is (lijkt eerder op een normaal abonement waar je een nieuwe telefoon bij krijgt). Ik heb inderdaad gezien dat die BSW abo's bestaan, maar waar is de BSW350/400? Die bestaat dus niet. En dat is wel wat ik wil helaas. Ik heb echt niks aan onbeperkt smsen en ook niet aan 14,4mbps (aangezien die snelheid nooit gehaald wordt). Ik snap ook best dat niet al mijn wensen vervuld zouden kunnen worden, maar het frustreerd mij wel dat er niet één abonnement ook maar een beetje lijkt op hetgeen wat ik zoek. Het liefst zou ik lekker bij jullie blijven, maar ik vertik het om 14 euro in de maand meer te betalen dan de concurrent voor functies die ik niet wil/gebruik en waar ik ook geen optie voor krijg om deze er niet bij te nemen.

Wat zou ik graag dan wel willen, vraag je je misschien af? Mijn huidige abonnement (Bel350+SMS+Web1gig), voor een simonly prijs (betaal nu 45 euro in de maand voor abo, dan zou ik 25 acceptabel vinden). Afbetaling van de telefoon is gedaan... vind het erg jammer dat de vaste klant deze optie niet krijgt.
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Dan ben je toch met een red abo goedkoper uit, het abo wat je nu heb kost 45,00 per maand  en met red heb je onbeperkt bellen +onbeperkt sms en 1gb internet  voor 39,00 of zie ik dat verkeerd ?
 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

DanielC schreef:
(...) Wat zou ik graag dan wel willen, vraag je je misschien af? Mijn huidige abonnement (Bel350+SMS+Web1gig), voor een simonly prijs (betaal nu 45 euro in de maand voor abo, dan zou ik 25 acceptabel vinden). Afbetaling van de telefoon is gedaan... vind het erg jammer dat de vaste klant deze optie niet krijgt.
belphegor heeft een topic aangemaakt waarin hij zijn abonnements-wensen kenbaar maakt. Misschien kun je daarop inspringen?
Zo hebben we alle wensen lekker overzichtelijk bij elkaar.
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Nou Astrid nu ben je al PR voor mijn topic aan het maken.
Helemaal geweldig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic