Hallo TijmenW,
Allereerst welkom op het forum.
Jammer dat je problemen ervaart met ons netwerk. Gaat dit om een specifieke locatie of heb je hier op verschillende locaties last van? Indien het vaak op dezelfde locatie voorkomt kan het aan de lokale dekking liggen. Probeer in dat geval eens handmatig te wisselen tussen het 2G/3G/4G netwerk of neem eens een kijkje op
SignaalPlus.nl. Daarmee kun je de dekking op een specifieke locatie verbeteren.
Als je op verschillende locaties problemen ervaart kan je toestel of simkaart de oorzaak zijn. In het laatste geval raad ik je het volgende aan:
- Test je simkaart in een ander toestel
- Kies handmatig een ander netwerk dan Vodafone, je krijgt dan een foutmelding of kunt alleen noodoproepen plaatsen. Selecteer daarna weer het Vodafone netwerk.
- Indien je daarna nog problemen ervaart is het aan te raden om een nieuwe simkaart aan te schaffen. Je kunt hiervoor terecht in de Vodafone winkel.
Ik hoor het graag van je.