norlian

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonblokkering

Ik heb een samsung s8000 jet en heb een probleem.Ik heb een blokkering in mijn toestel ingebracht maar krijg hem nu niet meer van de blokkade af.Als ik de telefoon uitzet en weer aan dan krijg ik meteen in het scherm Telefoonblokkering en wat ik ook voor code invoer ze zijn allemaal onjuist.Weet iemand misschien hoe ik deze Telefoonblokkering kan verwijderen.Alvast bedankt
8 Reacties 8
Mythax

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je de code veranderd? Zo niet, dan is het uit mijn hoofd, 12345678
N_Perfors

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
samsung heeft vaak 0000 (4x0) of 00000000 (8x0).
Als deze beide niet werken heb je zelf de code moeten invoeren toen je de beveiliging aan zette.
Deze moet dan verwijderd worden door een monteur (*snik)
riverman

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Als je hem echt niet meer weet zul je hem toch moeten opsturen vrees ik,
of als je geluk hebt zit er een Vodafone winkel in je buurt met een interne repairservice
waar ze je probleem misschien direct kunnen oplossen?
Mythax

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je hem echt niet meer weet zul je hem toch moeten opsturen vrees ik,
of als je geluk hebt zit er een Vodafone winkel in je buurt met een interne repairservice
waar ze je probleem misschien direct kunnen oplossen?



Op de site van Vodafone kom ik er niet achter waar hun repair winkels zitten, bij The Phone House heb ik wel een lijstje kunnen vinden:

http://www.phonehouse.nl/snelle-reparatie/?p=241&pk=250
Bo89

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een samsung s8000 jet en heb een probleem.Ik heb een blokkering in mijn toestel ingebracht maar krijg hem nu niet meer van de blokkade af.Als ik de telefoon uitzet en weer aan dan krijg ik meteen in het scherm Telefoonblokkering en wat ik ook voor code invoer ze zijn allemaal onjuist.Weet iemand misschien hoe ik deze Telefoonblokkering kan verwijderen.Alvast bedankt



Norlian, waar heb je je toestel gekocht?

als je het toestel namelijk via Vodafone hebt ( dus een shop of via telefonische verkoop) dan zul je je toestel (meestal) niet kunenn laten repareren via een phonehouse. ga dus naar het initiele verkooppunt toe. zij kunnen dit hoogswaarschijnlijk voor je oplossen, mits er een interne repaairservice aanwezig is.

Succces!
Mythax

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Norlian, waar heb je je toestel gekocht?

als je het toestel namelijk via Vodafone hebt ( dus een shop of via telefonische verkoop) dan zul je je toestel (meestal) niet kunenn laten repareren via een phonehouse. ga dus naar het initiele verkooppunt toe. zij kunnen dit hoogswaarschijnlijk voor je oplossen, mits er een interne repaairservice aanwezig is.

Succces!



Als er een aankoopbon is word ook bij TPH/Belcompany/TforT een toestel gemaakt. Heb het zelf ook al eens gedaan. Toestel bij een Belco gekocht en een keertje in Leiden TPH laten maken.
Bo89

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat relaxed!

geen extra kosten??? want ik neem aan dat meeste reparaties geld kosten. reparaties binnen garantie moeten ook met aankoopbon naar de winkel worden gebracht waar het gehaald is...
its like bringing youre walmart-milk to a targetstore and complain about it...
Mythax

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als ik het toendertijd goed begrepen heb van de medewerker van TPH dan kijken zij eert of het onder garantie valt ja of nee.
Zo niet vertellen ze je wat het gaat kosten en of je er mee akkoord gaat. Zo niet kost het niks. Dus geen extra kosten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic