Hoi
Janine13. Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je kan je abonnement altijd tussen eind contract en 120 dag ervoor je abonnement vernieuwen met een nieuw toestel. Je krijgt dan je nieuwe toestel direct toegezonden en je nieuwe abonnement gaat dan in op het moment dat je oude contract stopt.
Loopt je abonnement langer dan nu en die 120 dagen dan zou je eventueel Vodafone Next kunnen aanvragen. Zie voor meer info deze link:
https://www.vodafone.nl/vodafone-next/ Omdat Vodafone nu nieuwe abonnementen heeft en je wilt graag gebruik maken van zo’n nieuw abonnement met een nieuw toestel dan kan je ook afdeling Migratie bellen. Deze kunnen dan zien of je daarvoor in aanmerking komt en wat het best is om te doen. Voor Migratie bel maandag vanaf 08:00 uur op nummer 0800-0200976.
Voor de vraag wat je dan gaat betalen voor je nieuwe toestel kan je beter informeren bij de
klantenservice van Vodafone of via Migratie.