heho

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon nu wel of niet op voorraad ?

Ik heb op 18-03-2016 mijn abbo verlengt icm met een iPhone 6s plus 64 gb silver. Nu is het toestel en dus de verlenging nog steeds niet geleverd. Al verschillende keren met de status telefoon gebeld en telkens heeft apple de toestellen nog niet geleverd. Op de site van vodafone staat echter dat het toestel gewoon op voorraad is. Ook in een chat met een medewerker (gemeen van mij, ik weet het) vroeg ik of het toestel op voorraad was als ik een nieuw abbo af zou sluiten. Dit was volgens hem zo ....
Wordt ik hier nu als vaste klant (wat ik al jaren beng) besodemieterd of hoe zit dat ?
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dat is inderdaad niet zoals het moet gaan, vervelend is het wel. Helaas kan ik niet inzien of dit toestel op voorraad is de order status lijn kan dit wel inzien. Ze zijn morgen bereikbaar. Via het forum kan dit probleem echter niet worden opgelost daarvoor is interne informatie voor nodig.

Ook al is je ervaring met de oder status lijn niet al te best je zou het morgen nogmaals kunnen proberen om te kijken of er dan veranderingen zijn. De status op de website wordt zoveel mogelijk up-to-date gehouden kan soms vertraging in zitten.
Anonymous
Niet van toepassing
Even een toevoeging op het geen wat zegt, status order is morgen gesloten. Maandag kun je contact met hun hierover opnemen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Voor mobiel


Bel het volgende nummer als je:

  • Een bestelling wilt plaatsen
  • De bestelling niet ontvangen hebt
  • De status van je bestelling wilt opvragen
  • De bestelling wilt annuleren

Bel 0800-0560 - Bekijk keuzemenu

  • Gratis
  • Ma t/m vr 8.00 - 21.00 uur
    Za 9.30 - 18.00 uur
Ik vond deze informatie op de website
Anonymous
Niet van toepassing
Dat staat inderdaad op de website, echter als je inbelt bij 0800-0560 en je vervolgens optie 1 kiest: de status van je bestelling opvragen, dan wordt er gezegd dat ze van maandag tot vrijdag aanwezig . Ik zal dit intern aankaarten.
heho
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De afdeling status is inderdaad niet bereikbaar.
Heb maar gebeld met de gewone verkooplijn en daar konden ze vertelden dat het toestel inderdaad op voorraad is. Toen ik melde dat ik al 4 weken wacht op het toestel heeft ze in mijn order gekeken en daar blijft dat die al vanaf 1 april op ready for forfillment staat. Er gaat dus gewoon iets niet goed ....
Maandag weer contact opnemen met afdeling status. Toch gek dat die dat zelf niet zien en gewoon zeggen dat het toestel niet op voorraad is ....
heho
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het verhaal wordt steeds gekker ...
Vanmorgen gebeld met status. Is inderdaad iets fout met de order. De jongeman verteld dat hij de order moet annuleren omdat dit niet meer goed komt. Ik moet dus een nieuwe order aan maken. Ik vertel dat ik dat niet wil omdat de nieuwe abbo's duurder zijn. Krijg het advies om naar de klantenservice te bellen afdeling opzeggen/we proberen de klant nog te behouden. Daar heeft iemand gekeken wat ze voor me konden doen. Kwamen we uit om €10 meer betalen voor mijn toestel, abbo kosten €1 euro lager maar dan wel 5 gig data en onbeperkt bellen. Al met al een prima deal dus. Geef ik akkoord voor. Word ik in de wacht gezet om oude order er uit te halen. Na een minuut of wat komt tie terug aan de lijn .....
Heel toevallig is mijn toestel met de oude order net verstuurd :S
Alles kan gewoon doorgaan, u hebt alleen 23 dagen moeten wachten, goedemiddag ....
Waar kan ik een klacht indienen ???
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kun je eventueel doen door in te loggen op de website via my Vodafone. Vervolgens vanuit daar kun je een e-mail sturen met je klacht erin
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic