Emily

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon met abonnement kapot. Prepaid telefoon?

Hallo allemaal,
Mijn mobiel is sinds een paar weken kapot. Nu kan ik hem wel opsturen om te laten repareren, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, en het is mijn eigen schuld dus valt niet onder de garantie.  Kan ik ook een nieuwe prepaid telefoon kopen bij vodafone, en daar mijn abonnement sim kaart in doen?  Dan betaal ik nog gewoon voor mijn oude telefoon enzo, maar toch. Zou dit kunnen?
 
Met vriendelijke groet,
 
 
3 Reacties 3
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Emily,

Goeie vraag. Dit is alleen mogelijk als het toestel simlockvrij is.
Helaas zijn de meeste prepaid telefoons niet simlockvrij en is het niet mogelijk om je abonnements simkaart hierin te gebruiken.
Je zou eventueel ook kunnen kijken naar losse toestellen, deze zijn wel simlockvrij en hierin werkt je abonnements simkaart wel.
Vraag dus bij de aanschaf gelijk na of er een simlock zit op het toestel!

Emily
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Bedankt voor het antwoord!
 
Het zou dus verder geen enkel probleem opleveren met het abonnement zelf? Als ik het kaartje in een los toestel doe?
 
Met vriendelijke groet,
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Nee hoor. Voor het abonnement maakt het verder niet uit. Let er wel op dat als je eerst geen Blackberry had en je nu wel een aanschaft je hiervoor de Blackberry bundel nodig hebt. Meer informatie over de Blackberry diensten kan je vinden op http://voda.fo/ne/2m0it.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic