dani82

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefonisch overeenkomst

Vodafone heeft mij afgelopen woensdag (10-06-2015) een aanbieding gedaan voor het verlengen van mijn abonnement. Zij hebben mij hier telefonisch voor benaderd. Zodoende heb ik telefonisch overeenkomst met ze gesloten waarbij er een band is opgenomen. De dag erna werd ik door de verkoper gebeld met de mededeling dat ik meer voor het toestel moet betalen dan dat hij met mij is overeen gekomen. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan en via zijn chef kreeg hij te horen dat ze dit intern moeten gaan bespreken. Vandaag heb ik gebeld om de status van de bespreking op te vragen. Er schijnt nu ineens niks in hun systeem te staan en de bandopname willen ze mij ook niet opsturen. Kan een verkoper eenzijdig zo n contract ontbinden en in hoeverre is een telefonisch overeenkomst dan nog rechtsgeldig?
Kortom, boefjes praktijk van Vodafone!
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Dani82,

Blijkbaar is de Vodafone Sales medewerker in het eerste telefonische gesprek onduidelijk geweest. Of is hij zijn boekje te buiten gegaan.
Het lastige in dit soort kwesties is altijd de bewijslast. Als er geen voicelog is van het telefonische gesprek, dan sta jij nergens. Dan is het jouw woord tegenover dat van Vodafone. En dat wint Vodafone altijd.

"Bandopnames" vinden al ruim dertig jaar niet meer plaats. Alles gaat digitaal tegenwoordig.

Wellicht kun je een advocaat om raad vragen. Is wel duur, dus informeer eerst naar de kosten.

Succes!

Netwerker


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
dani82

Het is inderdaad mogelijk dat er tijdens het eerste gesprek een fout is gemaakt. Onze excuses hiervoor! Ook is het mogelijk dat ons interne callcenter niet kan zien wat er precies bij het eerste gesprek is aangeboden. Dit zijn namelijk meestal andere callcenters..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic