Hoi
Ymaatje Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
De kortingen staan ook niet op je contract. Dat is natuurlijk heel vervelend en super DOM van Vodafone. Ik heb zelf ook een tijdje terug een abonnement genomen bij Vodafone en zag deze info ook niet en heb toen gebeld met de
klantenservice van Vodafone en die vertelde mij dat het klopt want deze info halen ze er pas af als je abonnement ingaat en staat nergens beschreven.
Mijn gedachten gingen ook gelijk over of ik dit wel moest geloven en het is toch waar. Voor de zekerheid kan je nog even bellen met de
klantenservice van Vodafone of via een prive berichtje vragen hoe het nu met je abonnement zit via
Twitter en/of
Facebook. Een
chat starten kan je ook! Ik zou dat nog wel even doen, dan ben je ook gerust. Wij kunnen via de Community niet in het systeem kijken van Vodafone (zijn ook maar klanten en geen medewerker)
🙂Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je helpen om het uit te leggen. Wil je het zwart op wit dan zou ik chatten of een berichtje sturen (maar dat is een tip van mij persoonlijk). Succes in ieder geval maar dat komt wel goed.