Hallo, ik heb sinds deze maand een nieuw red abonnement en ik kan mijn tegoed niet zien in my vodafone app en ook niet via internet.
ik krijg steeds een foutmelding
Duurt het even tot ik dat kan zien of is dit een fout?
mvg
Hey @Melanievooys. Welkom hier. Gefeliciteerd met je nieuwe abonnement!
Het is natuurlijk wel handig als je hierover alles goed in kunt zien. Je verbruik bijhouden is belangrijk.
Je geeft aan dat je een foutmelding ziet. Wat is de foutmelding? 🙂
Bedankt! Ik ga kijken of ik aan deze kant iets kan vinden wat dit veroorzaakt. Wil je me in een privébericht je postcode, huisnummer, telefoonnummer en laatste 3 cijfers van je iban sturen? Dan duik ik er hier in!
Hoe kan ik een prive bericht sturen?
Je kunt ons een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij of Lycke als ontvanger te selecteren. Dan gaan we voor je op onderzoek! 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.