LM1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegoed en verbruik tijdelijk niet beschikbaar of loopt erg achter..

Ik kan op mijn telefoon zien dat aardig wat data heb gebruikt, maar omdat deze niet niet alles heeft geregistreerd weet ik niet precies. Dus zou ik dit willen checken in MyVodafone. Maar gisteren was deze bijgewerkt tot 18-05...En vandaag doet tegoed en verbruik het niet..Erg onhandig en leid tot stiekeme overschrijding van mijn tegoed en dus extra kosten.
Vergoed Vodafone buiten de bundel kosten als ze zelf niet in staat zijn het verbruik goed weer te geven?
 
 
Gaan niet verbruikte MB's trouwens mee naar de volgende maand bij een bel,sms +web abonnement?
1 Reactie 1
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi LM1987, dat is lastig als je niet aan de gewenste gegevens kunt komen. Neem gerust even contact op met onze klantenservice via een van de vele kanalen om je actuele tegoed op te vragen: www.vodafone.nl/klantenservice/. De problemen met de App zijn inmiddels weer verholpen, dus je zou nu weer de nieuwste informatie moeten kunnen inzien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic