daido

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tegenstrijdige informatie over prepaid in europa

Goedendag, ik heb een vodafone-prepaid genomen om te kijken hoe de kwaliteit van vodafone is zonder eerst aan een abonnement vast te zitten. Nu kom het volgende tegen. Er staan twee verschillende dingen op de de website en de app.Bij onderstaande bundel kan je met de ene in 42 europese landen landen gebruiken en bij de app of myvodafone alleen in nederland(dat is sinds kort veranderd, eerst kon dat wel). Hoe zit dit??
Er staan trouwens wel meer onduidelijkheden over prepaid en het gebruik in het buitenlan.

Van de website:
Prepaid Online Only voordeelbundel
Met de Online Only BloX ben je 30 dagen online in Nederland en 42 ANDERE EUROPESE LANDEN. Voor € 10 krijg je 1 GB data, en je kunt lekker snel internetten op ons 4G-netwerk.
Sms "ONLINE ONLY AAN" naar 4000
Inde app en myvodafone:
Online Only BloX
Met de YOU Online Only BloX krijg je een 1 GB databundel en surf je op hoge 4G-snelheid.
€ 10,00 voor 30 dagen
Meer info
Je kunt het data-tegoed alleen in ALLEEN IN NEDERLAND gebruiken
Je krijgt een berichtje als de bundel voor 80% en voor 100% verbruikt is
Bij Tegoed en verbruik zie je precies hoeveel tegoed je nog hebt
De Online Only BloX wordt verwijderd na 30 dagen of als je tegoed op is. Je betaalt dan het standaardtarief.
9 Reacties 9
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
daido, fijn dat je het alsnog hebt gevonden. Er zijn inderdaad veel verschillende BloX, zo is er voor bijna iedereen een passende bundel.
daido
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik heb het nog niet gevonden. Voor dezelfde bundel staat op de website dat je de bunfel voor heel eiropa kan gebruiken en in de app en myvodafone alleen in nederland.
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/extra-opties/blox/online-only.shtml is de bundel te gebruiken in europ en
in de app staat dat de bundel alleen in nederland te gebruiken is ( app, inloggen,buitenland, blox en bundels, blox voor internet
Online Only BloX en dan lijken bij meer info en daar staat

  • Je kunt het tegoed alleen in Nederland gebruiken
Iemand van een ander forum heeft de blox aangezet mrt de link die ik gegeven heb en het werkt in spanje. (Dus er zit een fout in app) en myvodofone
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment kom ik alleen het volgende tegen en vermoed ik dat je deze bedoelt: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/extra-opties/blox/online-only.shtml
daido
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die link heb ik zelf ook al gegeven. Maar in de app staat dat dezelfde bundel alleen in nederland te gebruiken is.
Misschien dat de informatie in de app nog niet verwerkt is,al hoewel ik de vodafone app afgelopen vrijdag geupdate heb.
Ik vind het vreemd dat niemand van vodafone op een simpele vraag een antwoord kan geven.
daido
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het was een fout op de site en het is vandaag eindelijk aangepast.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
daido , het was inderdaad informatie die op de website nog niet was aangepast. De Online Only BloX en de You L bundel zijn gewoon in een groot aantal landen binnen Europa te gebruiken. Ook het Internet Dagtarief is in deze landen te gebruiken.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie op dit topic komen, dan zullen we het sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic