Markotje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te veel betalen!!!

Betaal nu al 4 maand €3.99 te veel.
Meerdere keren aan de telefoon gehangen met verschillende Vodafone medewerkers en allemaal met een ander verhaal maar geen oplossing. Bij de laatste keer zei een medewerker mij dat ik elke maand een mailtje moet sturen met mijn mob nr en de te veel in rekening gebracht bedrag,dit zou dan terug gestort worden. Hoe lang ik dit moest gaan doen was niet bekend want er zat een fout in het systeem,dit is toch zeker een grap zei ik tegen deze medewerker,nee maar ik probeer wel met u mee te denken naar een oplossing.
Na vier maanden gebel was ik er klaar meer en heb ik gedreigd als de rekening bij de vijfde maand niet klopt dan laat ik het bedrag terugstorten door de bank, dat zijn mijn centen die jullie hebben,als de rollen omgedraaid waren zou mijn telefoon ook worden afgesloten.
En wat schetst mijn verbazing de rekening van de vijfde maand was €29.26. Ik heb een abbo van €33 per maand, ze hebben mij vier maanden €3.99 Te veel in rekening gebracht. 4x3.99=15.96 Dus dan zou mijn laatste rekening moeten zijn €33-18.96= €17.04.
Hoe ze in godsnaam aan €29.26 komen in plaats van €17.96 is mij een raadsel.
Ik laat het bedrag terugstorten door de bank en dan kan Vodafone mijn terug bellen met een oplossing,want als de rollen omgedraaid waren zou mijn telefoon ook worden afgesloten.
En als ze niet met een oplossing komen dan laat ik de abbo beëindigen.
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is. Alleen vanuit hier kunnen wij jou niet verder helpen. Wij forumleden kunnen niet in de systemen en tevens worden hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld. Zie ook de forumregels hiervoor.
Hiervoor dien je echt bij de klantenservice te zijn. Ik snap waarom je het geld terug storten. Echter loop je hierdoor het risico dat het nummer wordt afgesloten. Daardoor ben je dus niet meer bereikbaar. Schiet je denk ik zelf ook niks mee op.




Markotje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De klantenservice heb ik nu al vaak genoeg aan de telefoon gehad daar ben ik nu wel klaar mee.
Nieuw abbo afsluiten loopt als een zonnetje, maar als er tijdens het contract iets niet goed is mag je er lekker zelf achteraan.
Post dit trouwens niet om geholpen te worden maar om anderen te laten lezen hoe Vodafone om gaat met je centjes,net wat ik al zei betaal je te veel is het prima maar als je te weinig of niet betaald ben je de Sjaak en word je nummer afgesloten.
Ik zie ook trouwens geen privacy gevoelige gegevens,maar simpele rekensommen die ze bij de klantenservice blijkbaar niet begrijpen!
Sluit me nummer maar lekker af kijken wie dit het langste vol houd en kom niet met ja maar u heeft een contract getekend, ja contract van €33 en niet €37.50.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik vermelde alleen dat hier geen privacy gevoelige gegevens mogen vermeld worden. Ik zei niet dat je dit al gedaan had.
Mag ik vragen waar je het abonnement hebt afgesloten?
Markotje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Telefonisch bij Vodafone zelf.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan dient er een case aangemaakt te worden door de klantenservice voor je zodat het abonnement correct wordt gezet.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Markotje,

Ik adviseer je om een brief met jouw kwestie te verzenden aan:

Vodafone
Afdeling facturen voor particulieren
Postbus 1500
6201 BM MAASTRICHT

Vermeld in ieder geval:
* Jouw klantnummer (zie bovenaan de faktuur, of je contract)
* de betreffende faktuurnummers
* jouw nul-zes-nummer
* Tijdstippen en data waarop je vaak telefonisch bereikbaar bent
* Jouw email-adres
* De bedragen die teveel in rekening zijn gebracht. En die je dus terug vordert
* Het correcte bedrag dat jij bij contract hebt afgesproken met Vodafone.

Dan wordt je na ongeveer een week gebeld door iemand van de afdeling fakturen. En ontvang je een credit-nota voor de teveel berekende bedragen. Je hebt dan direkt contact met de afdeling fakturen. En hoeft dan niet meer 'in de wachtstand te staan'


N.B. Vodafone maakt wel ontzettend veel fouten bij het opmaken van fakturen, sinds het nieuwe systeem. En altijd in het nadeel van de klant. Het wordt de hoogste tijd voor een grondige reorganisatie op de afdeling fakturen. De bezem erdoor !!!

Succes!


Netwerker

Markotje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
steven Volgens mij zijn er al 3 case aangemaakt en er veranderd niks.

Netwerker Ik heb het gisteren geprobeerd via de klachten service en wacht dat eerst even af, mocht dit niet werken dan probeer ik jouw weg, bedankt voor de tip.
Anonymous
Niet van toepassing
Kan ik helaas niet voor je nakijken 😞 dan ben ik bang dat het nu afwachten is
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic