brivl05

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Te veel berekend op laatste faktuur, nooit eindfaktuur ontvangen

Per 24 februari is mijn abonnement opgezegd. Deze opzegging is op tijd doorgegeven.
Op de faktuur van 1 maart is een bedrag van 30,19 berekend, dit is het dubbele van de normale maand kosten.

Ik heb hier al 2 keer contact over gehad met de klantenservice, op 15 maart en op 17 april, nog steeds heb ik geen eindrekening en/of te veel berekende abonnement kosten ontvangen. Ook zou ik een mail ontvangen van de financiele afdeling, maar ook dit is niet gedaan.
Het gaat om een bedrag van 18,18 euro te veel in rekening gebracht.

Bijzonder frustrerend als jullie, tot 2 keer toe, beloven om dit op te lossen, en ik nu voor een derede keer contact op moet nemen. Wanneer wordt dit eindelijk geregeld?

MVG

Brigitte van Leeuwen


3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi brivl05,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik snap dat het nogal irritant is dat je nog steeds niks hebt gehoord.
Helaas kan ik vanuit het forum niet in de systemen om te kijken wat er aan de hand is. Met dit soort vragen kun je alleen terecht bij de klantenservice. Misschien is het makkelijker om even contact op te nemen via Facebook of Twitter? Mijn collega's daar helpen je graag verder.
Sorry voor het ongemak!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Is het inmiddels allemaal opgelost brivl05?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer ontvangen, dit topic is nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic