Hoi
Vodnlru De tarieven op de website gelden nog wel, als je goed kijkt zie je Tarief voor mei 2019 en daar achter staat Tarief vanaf mei 2019. Dan zal je zeggen: op de tweakers site staat 19 euro cent per minuut. Dat klopt, maar dan even verder lezen: waar dan nog wel btw bijkomt. Voor het sturen van een sms is dat 6 cent, ook exclusief btw.
Dus 19 euro cent excl. BTW en incl. BTW is dit 23 euro cent (klopt zoals op de site staat)
En SMS is 6 euro cent excl. BTW en incl. BTW is dit 7 euro cent (klopt ook zoals op de site staat)
Weet niet hoe Vodafone dit actief gaat melden aan de klanten. Misschien dat iedereen daar nog een sms over krijgt of helemaal niet. Geen idee eigenlijk, daar hoef ik me gelukkig niet mee bezig te houden
🙂Waarom de 100 minuten bellen naar de EU dan omhoog zou moeten gaan, geen idee. Dat blijft volgens mij gewoon het zelfde. Dat de prijs omlaag gaat heeft natuurlijk niets met de afgesproken 100 minuten te maken. Dat blijft gewoon 100 minuten, denk ik. Maar daar kan een Vodafone moderator vast meer over vertellen.