Ik heb hier zojuist even met de vodafonecrew over getwitterd, maar bij deze even mijn uitgebreidere uitleg.
Het Swype toetsenbord van mijn Samsung Galaxy Ace Plus (GT-S7500, androidversie 2.3.6) loopt staats vast zodra ik de letter P aanraak. Hij strilt dan een keer, toetsenbord verdwijnt, trilt nog een keer en toetsenbord komt weer terug. Dan kan ik nog wel een word typen, maar dat woord verdwijnt na een spatie, ook wanneer ik heel de tekst die er al staat verwijder, ik kan dan dus geen woorden meer erbij typen.
Wanneer ik het programma waar ik in bezig ben (whatsapp, sms, internet, telefoonboek, etc) dan 1 of 2 keer afsluit en opnieuw opstart, kan ik weer wel typen. Heel soms kan ik de letter P wel per ongeluk aanraken. Wanneer ik een woord met de P wil schrijven, de P niet intoets en de woordvoorspelling het goede woord laat raden, is er niks aan de hand. 'Probleem' schrijf ik dan dus als 'orobleem'.
Dit probleem doet zich niet voor wanneer ik het gewone Samsung toetsenbord gebruik. Ik gebruik wel het standaard swype toetsenbord van het toestel zelf.
Als ik hem aan de pc hang zegt Kies dat ik de laatste firmware heb en de telefoon zelf zegt dat er geen nieuwe updates zijn.
Dit probleem is zich pas voor gaan doen een maand nadat ik de telefoon heb, ik weet niet of dat toevallig net na een updat was.
Iemand die me hiermee verder kan helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes Bianca