henkaardse

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Streaming

Hallo,Ik was benieuwd naar het volgende: zijn er bij Vodafone kosten verbonden aan het gebruik van streaming, zoals luisteren naar internetradio of kijken naar YouTube filmpjes?Groetjes,henk Aardse
3 Reacties 3
henkaardse
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft er iemand een oplossing voor mijn vraag? Groet Henk Aardse.
abruzzese

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je Vodafone Internet Blox hebt ( €9,50 per maand ) kun je zoveel streamen als je maar zelf wilt .Met Youtube kun je zelf HQ aanzetten ( hoge resolutie ) en ook hier zijn geen extra kosten aan verbonden .Deze methode met Youtube HQ word trouwens zeer populairder omdat je mooier beeldqualiteit krijgt en ik gebruik deze heel vaak om Film Trailers te bekijken .
d33f

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je Vodafone Internet Blox hebt ( €9,50 per maand ) kun je zoveel streamen als je maar zelf wilt .Met Youtube kun je zelf HQ aanzetten ( hoge resolutie ) en ook hier zijn geen extra kosten aan verbonden .Deze methode met Youtube HQ word trouwens zeer populairder omdat je mooier beeldqualiteit krijgt en ik gebruik deze heel vaak om Film Trailers te bekijken .



Nou succes want vanaf nu hebben oude en nieuwe klanten een belachelijk limiet van 800MB(oude klanten) en nieuwe klanten (vanaf 6 sep)respectievelijk 250MB en 1GB, veel HQ trailers zul je daar niet meer voor kunnen kijken in de maand.Lekker bezig vodafone, duw al je klanten maar richting T-Mobile, dan maar wat minder snel internet als ik tenminste wel mijn smartphone kan gebruiken waar ie voor bedoeld is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic