Angelavv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing

Beste Vodafone, ik las dat de storing meer dan een uur geleden is opgelost. Ik heb alleen nog steeds geen verbinding met het netwerk. Ik kan niet bellen of gebeld worden en ik heb H+ internet ipv het gebruikelijke 4G. Ook valt internet nog vaak uit. Hoe lang gaat dit nog duren? Ik heb mijn telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart maar ook dat helpt niet.
5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Angelavv

Op dit moment werken we met man en macht eraan om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk weer bereikbaar is. Ik raad je aan om dit topic in de gaten te houden.
Onze excuses voor het ongemak!

Je kunt eventueel proberen om je toestel opnieuw op te starten en eventueel het toestel terug te zetten op 3G.
TwannieOne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat topic is reeds gesloten ? Ik heb overigens een mooi x staan op mijn simkaart, helemaal niets dus 😞
S1KRR

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Dat topic is gesloten. Het is nu 5 kwartier nadat de storing is "opgelost" en er is in AMS nog steeds geen telefoon of data..
En ja, ik heb de telefoon ook al meerdere keren aan en uit gezet. Op alles heb ik "call failed"
Angelavv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg inderdaad ook de melding: niet aangemeld bij netwerk. Ik hoop echt dat de problemen snel verholpen zijn... héél vervelend allemaal.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.
Meer hierover staat in het volgende topic:https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic