feral67701

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wanneer wordt eindelijk de storing verholpen?????????????????? dit duurt al v.a vrijdag.
mijn abonnement is afgelopen dit is nu de zoveelste storing , voor mij een reden om op te stappen naar een andere provider. iemand suggesties!!!!!!!!!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@feral67701, welke storing ervaar je precies? Geef ajb zoveel mogelijk informatie, dan kunnen wij en andere gebruikers je proberen te helpen. De informatie in je huidige bericht is hiervoor niet voldoende. Vermeld bijvoorbeeld je toestel, locatie, welke dienst niet werkt, de foutmelding etc. Er zijn in ieder geval geen algemene problemen op dit moment.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@feral67701, welke storing ervaar je precies? Geef ajb zoveel mogelijk informatie, dan kunnen wij en andere gebruikers je proberen te helpen. De informatie in je huidige bericht is hiervoor niet voldoende. Vermeld bijvoorbeeld je toestel, locatie, welke dienst niet werkt, de foutmelding etc. Er zijn in ieder geval geen algemene problemen op dit moment.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
Jac.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb storing zowel internetnetwerk als bellen.
Dit duurt al vanaf gisteren middag.
Ik zit in het postcodegebied 7481 KG.
Wat is eraan de hand??
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Zoals je ondertussen wellicht gemerkt hebt waren er maandag inderdaad problemen met ons netwerk @Jac. Deze zijn ondertussen opgelost. Dit topic zal dus opnieuw gesloten worden.

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic