Itsme_86

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing sms (rossum gld)

vanaf gisteren is het niet meer mogelijk sms berichten te versturen (ontvangen?)
Zowel mijn moeder als ik hebben er last van.
Op andere plaatsen is sms wel mogelijk.
Zou graag zien dat het opgelost word
8 Reacties 8
mxfan

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier kunnen we al bijna 3 dagen niet bellen of gebeld worden, hebben wel internet... Wel balen, er zijn mensen die geen vaste lijn hebben en zijn niet bereikbaar.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Itsme_86 ,

Ondervindt je nog steeds problemen op het smsen? Kijk even naar het volgende topic, Tips & Tricks voor geen bereik

Hi! @mxfan ,

Zou je even kunnen kijken op de Vodafone werkzaamheden lijst om te zien of er misschien problemen zijn op het netwerk.
Er is ook en uitgebreid topic om problemen te verhelpen op het netwerk, Tips & Tricks voor geen bereik

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op dit moment is er en storing over heel Nederland door het zware weer in de afgelopen avonden. Zie: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/Problemen-op-het-netwerk-door-slecht-weer/td-p/223422
mxfan

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb gister al gekeken bij storingen, maar een dorp verder heb ik bereik, en hier thuis niks.
Niet prettig dit.
Kan niemand bereiken.
En andersom ook niet.


Itsme_86
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de problemen zijn niet opgelost.
Nu kunnen zowel mijn moeder als ik niet meer smsen of sms ontvangen en bellen of gebeld worden. Nu geeft hij ook geen netwerk aan links boven in het scherm. 2 dorpen verderop geen enkel probleem meer. Ook mijn 2 broers die bij Vodafone zitten hebben geen problemen. Al een aantal keer gebeld met de klantenservice die onze telefoon heeft gereset zonder resultaat. Vandaag ook naar de Vodafone winkel in Den Bosch geweest, nieuwe simkaart ook zonder resultaat. Ik heb geen idee meer wat nu te doen. Ik word er inmiddels flink geïrriteerd van.
Graag reactie.
Itsme_86
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij geeft nu wel netwerk aan(wisselt regelmatig) maar het bellen of smsen kan nog steeds niet
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Op welke postcode ervaar je dit precies? En merk je verschil als je handmatig het 2G of 3G netwerk kiest?
Itsme_86
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Postcode 5328 BJ
Problemen blijven hetzelfde bij 3G en 2G. Overigens mijn moeder gebruikt geen internet maar heeft dezelfde problemen. Smsen kan nu weer, bellen maar af en toe.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Itsme_86

In onze systemen zie ik dat er in die omgeving problemen zijn met het 2G netwerk. Ik vermoed dus dat je hiervan overlast ervaart. Deze problemen worden zo snel mogelijk opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic