mrgroen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

7331LD - Apeldoorn - Slecht bereik in appartement

Ik dacht dat het probleem verholpen was door me telefoon uit te schakelen en weer aan. Helaas doet het probleem zich nog steeds voor. Als ik gebeld wordt is de verbinding echt slecht en valt ook uit. Dit gebeurt eigenlijk sinds begin deze maand. Hebben jullie iets veranderd in de buurt hier? Want het heeft jaren lang goed gewerkt in mijn woning.

Groet, Marcus
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mrgroen ,

Er kan je nooit verzekerd worden of je binnenhuis volledige netwerkdekking hebt. Je zou kunnen kijken of er misschien werkzaamheden zijn in je buurt waardoor je waarschijnlijk slecht bereik hebt.
Er kunnen veranderingen zijn doorgevoerd. Kun je even testen of 2G wel werkt?
mrgroen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb GSM, WCDMA en LTE geprobeerd. Telefoon uit en aan gezet. Niks lijkt te helpen. Ook mensen die bij ons op bezoek zijn hebben geen tot slecht ontvangst. Wat voorheen (afgelopen 4 jaar) prima werkte ook bij hen. Op dit moment krijg ik af en toe een sms, voicemail.

Ik snap dat jullie geen garanties kunnen afgeven maar dit is toch erg raar zo ineens...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mrgroen ,

De beste wensen voor 2015!

Begrijpelijk dat je binnenhuis ook op het internet wilt maar ook bellen en smsen, vaak wordt je aangeraden om gewoon gebruik te maken van je Wi-Fi netwerk. Helaas kan ook bij geen andere provider garantie worden gegeven voor bereik binnenhuis.

Helaas kan ik niet de reden vaststellen waarom dit opeens nu gebeurd.
Misschien dat je de Tips & Tricks voor geen bereik kunt nachecken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic