Ypie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van blackberry abonnement naar samsung

Hallo,
Hopelijk kan iemand mij hier helpen. ik mag nu al verlengen, maar heb momenteel een blackberry en wil graag de samsung galaxy s advande, kan ik gewoon mijn bb simkaart gebruiken in de samsung?
Dit is mijn abo:
Abonnement
Bel + SMS-2 200 (27,50 euro)


Blox
BloX Dubbel SMS € --
Vodafone BlackBerry Basis € --
Vodafone BlackBerry Basis € --
Bundel informatie € --
(de bedragen even weggelaten)
 
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Ypie,

Ja, dit is gewoon mogelijk. Een BB maakt gebruik van een aantal APNs of toegangspunten.

Als je als APN live.vodafone.com of office.vodafone.nl invult moet het werken en gaat het verbruik van je BB bundel af.

Succes iig!

Bekijk in context

2 Reacties 2
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Ypie,

Ja, dit is gewoon mogelijk. Een BB maakt gebruik van een aantal APNs of toegangspunten.

Als je als APN live.vodafone.com of office.vodafone.nl invult moet het werken en gaat het verbruik van je BB bundel af.

Succes iig!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Houdt er wel rekening mee dat een Blackberry gebruik maakt van datacompressie (het kleiner maken van de hoeveelheid verstuurde en ontvangen data).
 
Als je dus op een Android, iOS of Windows Phone telefoon hetzelfde internetgebruik aanhoudt als je op de Blackberry deed, zal je meer data verbruiken.
 
Houd daarom zeker de eerste maand je dataverbruik even heel goed in de gaten, zodat je niet schrikt van een rekening met verbruik buiten je bundel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic