jkamphuis

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Storing internet postcodegebied 1100AM - Amsterdam Zuidoost?

Beste heren, dames,
 
ik ondervind al de hele ochtend problemen met het verbinding maken met internet op mijn Samsung Galaxy Nexus.
Ik krijg op Facebook de melding 'netwerkfout', normale internetpagina's willen niet laden, terwijl ik wel 4 streepjes heb als signaal..
Bellen is geen probleem.
 
De problemen zijn overigens zomaar opeens ontstaan, ik heb niet in instellingen zitten rommelen of iets dergelijks.
 
Zijn er problemen rond het netwerk bekend in deze postcode?
 
Mvg,
J. Kamphuis
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jkamphuis
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag Bas,
 
1100AM is een postcode van een postbus, stom. In dat geval ging het om postcode 1101BV.
Maarrrr.. ik kan inmiddels weer gebruik maken van internet, dus het lijkt een tijdelijke storing te zijn geweest.
 
Toch bedankt voor je bericht! 😄
 
Gr.
J. Kamphuis

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
jkamphuis schreef:


Zijn er problemen rond het netwerk bekend in deze postcode?

Mvg,
J. Kamphuis
Sorry voor de late reactie. Op het moment dat ik dit schrijf zijn er in amsterdam alleen problemen bekend met een mast op postcode 1054HW. Daar is een probleem met een GSM mast.

Zijn de problemen die je merkt nog actueel en ondervind je ze alleen maar op die postcode? Zijn er meerdere Vodafone klanten die dit merken?

Overigens vind ik 1100 AM niet op de kaart. Kan het 1101 AM zijn?
jkamphuis
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag Bas,
 
1100AM is een postcode van een postbus, stom. In dat geval ging het om postcode 1101BV.
Maarrrr.. ik kan inmiddels weer gebruik maken van internet, dus het lijkt een tijdelijke storing te zijn geweest.
 
Toch bedankt voor je bericht! 😄
 
Gr.
J. Kamphuis
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Graag gedaan en bedankt voor de melding dat het opgelost is 🙂
jkamphuis
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
En wederom zijn er problemen met de verbinding terwijl ik op mijn werk zit, postcode 1101BV..

Is er toevallig een oorzaak bekend? 😞
 
Update 11.31: en nu doet 'ie het weer even ok.. :-s
Updat 12.05: En hij doet het weer niet/nauwelijks.. Verdorie, hier valt toch niet mee te werken? 😞
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Onhandig! Ik zie geen problemen met een mast.
Helpt een herstart? Heb je dit buiten het gebouw ook?
jkamphuis
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag Annabelle,
 
dat is uitermate onhandig inderdaad.. 
 
Buiten het gebouw is de verbinding ook slecht. En het gekke is, dat deze problemen 'zomaar opeens' ontstaan lijken te zijn. In de afgelopen maanden heb ik nooit problemen gehad met Vodafone, dit is echt iets van de laatste tijd en van deze omgeving. Herstarten haalt niets uit, simkaartje heb ik bij aanschaf van het toestel al nieuw gekregen, dus dat lijkt me ook onwaarschijnlijk. Bij mij in de omgeving heb ik de genoemde problemen niet.
 
En nu komt het mooiste van de grap: ik hoor zojuist van 2 collega's dat zij ook problemen ondervinden met Vodafone, exact dezelfde problemen als die ik heb getracht te omschrijven. En wat me opvalt is dat er inmiddels ook een nieuwe klacht op het forum staat, deze meneer zit óók hier in de buurt: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerk-support/Geen-dataverbinding-1105AS/td-p/51570

Ik hoop wel dat hier heel snel verandering in komt, want dit is echt geen doen meer. Thuis heb ik voornamelijk verbinding via wi-fi, en waar ik het grootste deel van de dag zit (op kantoor in Amsterdam Zuidoost dus) doet mijn dataverbinding het opeens alleen nog maar heel belabberd. Daar heb ik natuurlijk geen bundel van 1gb voor nodig van € ** ,= in de maand..

Met vriendelijke groeten,
J. Kamphuis
 
Ps: de melding staat nu geregistreerd als zijnde 'opgelost', maar dat blijkt bij nader inzien dus niet zo te zijn. Ik zie alleen niet of, en zo ja hoe, ik deze melding kan aanpassen/verwijderen. Wellicht dat jullie dit kunnen doen..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic