mosch82

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing in de Bilt

L. S., Sinds gisteravond 28 mei, kan ik niet meer bellen, gebeld worden, of sms'en. Ik heb m'n batterij en simkaart er al uitgehaald, gewacht en weer aangezet. Vliegmodus aangezet en weer uit. Niks werkt. Wat is er aan de hand? Is er storing? (3731) Groeten, Merel
79 Reacties 79
Niwe

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
In het bericht dat de storing in deze regio sinds gisteren moet over zijn, staan oplossing vermeld als je nog steeds geen bereik hebt. Ik heb alles geprobeerd, maar kan nog steeds niet bellen of gebeld worden of smsen. Buiten de regio geen probleem. Ik vind het nu wel te lang duren, sinds dinsdag heb ik al geen bereik. Nog andere oplossingen dan in de voorgaande berichten?
sdebilt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook sinds dinsdag hetzelfde probleem. Alles gedaan wat de klantenservice kon verzinnen tot een nieuwe simkaart  aan toe, maar zonder werkend resultaat!!
 
Sander
Niwe

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Al vanaf dinsdag geen bereik binnen mijn regio, 3731 DA. Daarbuiten gaat het wel goed. Duurt nu echt te lang!!!
Niwe

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben trouwens wel benieuwd wat Vodafone voor oplosing heeft nu ik al een kleine week onbereikbaar ben. Ik heb niet voor niets een abonnement.
hoenderdaal3

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
met zijn alle dit nummer bellen 043 355 5555  morgen en vragen naar manager of directie ga dit ook doen morgen ben er echt klaar mee wil ook een vergoeding
 
john
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Hebben jullie het volgende geprobeerd?


  • battery-pull: haal de batterij uit het toestel terwijl het toestel nog aanstaat. Laat de batterij minimaal 30 seconde uit het toestel en plaats hem terug.
  • vliegtuigstand: voor toestellen waar de batterij niet eruit gehaald kan worden, zet het toestel een minuut op vliegtuigstand en schakel het dan weer in
  • simkaart verwijderen: verwijder de simkaart voor minimaal 60 seconden
  • internetinstellingen: ervaar je problemen met 3G en je internetverbinding, probeer dan eens de internet instellingen opnieuw te programmeren. Helpt dit nog niet, verwijder dan de proxy server uit de instellingen. Kijk daarvoor op startup.vodafone.nl
ABC666

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kom net uit Zeist, daar kan ik wel gewoon bellen, maar als ik dan weer thuis kom, postcode 3731 werkt het allemaal weer niet. Dus lijkt me sterk dat het aan de instellingen van mijn telefoon ligt.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@ABC666

Heb je de andere dingen ook getest die ik heb aangegeven? Dit is namelijk wel belangrijk om te doen.
ABC666

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, sim eruit gehaald, batterij eruit gehaald, maar kan nog steeds niet bellen. Hij blijft op kiezen staan als ik probeer te bellen. Toen ik in zeist was heb ik gewoon gebeld en nu kan ik niet eens mijn voicemail bellen..
Mar82

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sins 27 mei ligt het netwerk van Vodafone eruit in De Bilt en omgeving. Ik kan sinds dien niet bellen en niet gebeld worden. Mijn internet werkt alleen nog via de wifi. Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar de klantenservice waar ik nog geen reactie op heb gehad. Daarnaast ben ik naar een Vodafone winkel in Zeist geweest, daar konden ze mij ook niet verder helpen en adviseerde me om af te wachten? ??! Hebben meer mensen dit probleem?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik zie nu dat er inderdaad wat problemen zijn met de mast. Je kunt hierdoor overbelasting merken. Hebben de anderen ook nog altijd deze zelfde klachten in regio de Bilt? We lossen het zsm op!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Mar82 Ik verplaats je bericht even naar een topicwaar meer mensen klachten ondervinden in de Bilt.
Mar82

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hebben jullie enig idee hoe lang het nog gaat duren? Ik ben nu al een week onbereikbaar!!
ABC666

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan sinds een paar minuten weer bellen. 🙂
sdebilt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier nog volledig onbereikbaar!!!
bastiaanj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook al zes dagen geen bereik!
 
Klantenservice was erg onvriendelijk. Duidelijk werd: géén oplossing vóór 5 juni.
Dat wordt dus acht dagen geen bereik en geen betalingen kunnen verrichten.
 
Nu nog een goede oplossing Vodafone, laat je eens van je beste kant zien.
sdebilt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Schande hoe Vodafone met zijn klanten omgaat! Ik had het probleem ook voorgelegt via de Facebook pagina van Vodafone. Daarop kreeg ik de volgende reactie: 
 
"Hoi Sander, we hebben nog geen andere meldingen gekregen uit deze regio.
Stel je toestel eens in op het 2G netwerk, maakt dit verschil?
Groet, Rowie18 uur geleden " Toch vreemd dat ze het klachten aantal na 6 dagen nog steeds niet inzien!  
LaiTC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier hetzelfde probleem sinds donderdag. Andere provider werkte wel op mijn mobiel, dus ik heb de simkaart vrijdag vervangen met de gedachte dat het simproblemen waren. Toen een weekend weggeweest van De Bilt waarbij 3g het prima deed, zodra ik terug in de Bilt was was mijn verbinding weer weg. Probleem is vooral bij 3g, ik heb wel prima 2g netwerk. Postcode: 3731 TE
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen,

Er is op die locatie inderdaad een storing momenteel. Er wordt hard gewerkt het voor jullie op te lossen.

Excuses voor het ongemak!
vd-sluis-niels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is deze storing inmiddels opgelost? Een collega op postcode 3721, kan vandaag wederom nog geen verbinding maken via 3G op zijn laptop. Via 2g heeft hij wel verbinding, maar dit is zo traag, dat er geen data over heen gaat. Hij heeft de simkaart al meerdere keren opnieuw geplaatst, maar dit mag niet baten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic