mosch82

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing in de Bilt

L. S., Sinds gisteravond 28 mei, kan ik niet meer bellen, gebeld worden, of sms'en. Ik heb m'n batterij en simkaart er al uitgehaald, gewacht en weer aangezet. Vliegmodus aangezet en weer uit. Niks werkt. Wat is er aan de hand? Is er storing? (3731) Groeten, Merel
79 Reacties 79
atsirk6

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb er ook last van sinds gisteren, inderdaad alles geprobeerd maar geen effect. Ben volledig uit de lucht.
hoenderdaal3

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
ik heb hier ook last van op 3732ba word er gek van ook bellen lukt soms niet
 
groet john
mosch82
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit te wachten op contact binnen 48h en die is nu verlopen door die stomme storing!!!!!!!!
mosch82
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook sinds een uurtje helemaal geen streepjes bereik meer. Mooi icoontje zonder streepjes met een kruisje.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Allen,

Plaats jullie sim eens in een andere telefoon. Op deze manier weet je zeker dat het niet aan telefoon of sim ligt. Toegegeven, ik denk niet dat het allemaal aan jullie simkaarten ligt.

Beschouw jullie problemen als 3 afzonderlijke. De kans bestaat dat het aan het Netwerk ligt. Je kunt gelukkig eea zelf testen voor je tot deze conclusie komt.

Groeten!
Gv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al twee dagen geen bereik op pc 3721.
Andere locaties wel, dus ligt niet aan telefoon!!
Graag met spoed aktie, ik heb geen duur abonnement om niet te kunnen gebruiken
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi GV,

Op het Forum kan Vodafone je niet helpen. Dit Forum is door klanten voor klanten. Als het op andere locaties wel werkt, zou ik ze eens gaan bellen, twitteren, facebooken of chatten.

Groeten!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo allemaal,

Zijn de problemen inmiddels wel opgelost? Mocht dat niet zo zijn, neem dan inderdaad even contact op met onze klantenservice om na te vragen of zij kunnen zien waaraan het ligt. Neem ook even een kijkje op het Fast Forward board om te zien of er misschien werkzaamheden gaande zijn bij jou in de buurt.
mosch82
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De problemen zijn er nog steeds. Heb een mailtje gestuurd naar klantenservice, maar krijg pas over 2 werkdagen antwoord. Duurt lang!!!!!!!
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Mosch82,

Er zijn op het Forum twee topics waarbij je kan controleren of er een storing is.

Vodafone storingen

Vodafone Netwerkverbeteringen

Daarnaast kun je ze bellen, bij een winkel langsgaan, via Twitter, Chat en Facebook bereiken. Een e-mail sturen heeft helaas tijd nodig. Dat het lang duurt kun je zelf beinvloeden 😉

Give it a try!
atsirk6

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wilde de klantenservice bellen maar dat gaat zo moeilijk als je geween bereik hebt! West iemand wat het volledige nummer is voor 1201 want dat snapt mijn vaste telefoon helaas niet
Niwe

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Er waren problemen met het mobiele netwerk (net op de site gelezen), maar zouden zijn opgelost !?! Bij mij dus nog niet. Ben al 2 dagen niet te bereiken. Heb contact gehad met de smartcrew, 3x doorverbonden met mensen die het zouden moeten weten, maar ik heb nog steeds geen bereik, ondanks alle aangedrgen oplossingen. Het gekke is, dat ik het ene moment even bereik heb om vervolgens weer uit de lucht te zijn. Hoop op een snelle oplossing. met een vaste lijn kan je bellen naar 06 54 50 01 00
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Vandaag zijn er in De Bilt werkzaamheden aan het netwerk, waardoor er helaas mogelijk overlast kan ontstaan. Zie voor meer informatie het topic op ons Fast Forward-bord: http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/3731-DA-De-Bilt-Netwerkverbeteringen/td-p/73082
hoenderdaal3

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
je moet wel bellen met vodafone als je een storing hebt heb ik ook gedaan maar ze gaan er wat aan doen naar meerdere klachten
 
groet john
Mandy88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds vanmiddag het probleem dat mijn internet niet meer werkt. Kan verder me telefoon wel gebruiken maar veel dingen werken natuurlijk niet zonder internet. Hoop dat het snel opgelost wordt.
hoenderdaal3

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
het zijn echt een stel klootzakken bij vodafone 3x gebeld vandaag steeds weer een ander aan de lijn heel de bilt heeft er last van maar hun zeggen ligt aan mijn simkaart moet morgen een nieuwe halen in zeist bij vodafone winkel als dat niet de oorzaak is leg ik het bij tros radar neer en een flinke claim het is al vanaf dinsdag eikels
 
john
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi hoenderdaal3,

Had je last van netwerkproblemen in de Bilt? Dat kan te maken hebben met werkzaamheden. Deze werkzaamheden zijn nu voltooid. Voor info zie: http://voda.fo/ne/dvkuh
hegger

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook sinds dinsdag storing in De Bilt (3731 postcode). Kan niet bellen of gebeld worden.
Ligt niet aan de SIM-kaart of telefoon, want 5 km verderop in Utrecht werkt alles prima.
Vodafone geeft geen werkende oplossingen:
- Bellen met Vodafone (ik kan dus niet bellen)
- SIM kaart eruit of in andere telefoon (ligt het niet aan want alles werkt buiten De Bilt)
- Uittesten in Vodafone winkel (zinloos, want buiten De Bilt werkt mijn eigen telefoon ook)
 
Het ligt volgens mij aan de werkzaamheden in De Bilt.
Vodafone zegt dat die nu opgelost zijn, maar dat klopt dus niet.
hoenderdaal3

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
inderdaad het werkt nog steeds niet zelfs een nieuwe simkaart gehaald en dan komen ze weer met een andere smoes ga er nu een advocaat op zetten we worden met ze allen aan het lijntje gehouden
 
john
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic