Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Storing apps (Android)

Op dit moment is er een storing met verschillende apps zoals Whatsapp, Facebook, Instagram etc. Hierdoor kun je bepaalde apps niet meer gebruiken en sluiten deze apps vanzelf af.  Deze storing staat los van ons netwerk. Het kan helpen om Android System Webview te updaten in de Playstore. Hierdoor zou je weer verschillende apps kunnen gebruiken.

Wanneer er een update is, plaatsen we die in dit topic. Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op ‘Topic volgen’ en je ontvangt automatisch een e-mail bij nieuws over dit onderwerp. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan.

 

Update 23-03-2021 09:10 uur.
Google meldt op zijn statuspagina dat het probleem is opgelost. Android System WebView heeft een update gehad naar versie 89.0.4389.105 en dit lijkt het probleem te hebben opgelost.

Mocht je nog steeds problemen ondervinden, probeer als eerste Android System Webview te updaten en start daarna je toestel opnieuw op. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes
Update 23-03-2021 09:10 uur.
Google meldt op zijn statuspagina dat het probleem is opgelost. Android System WebView heeft een update gehad naar versie 89.0.4389.105 en dit lijkt het probleem te hebben opgelost. 

Mocht je nog steeds problemen ondervinden, probeer als eerste Android System Webview te updaten en start daarna je toestel opnieuw op. 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes
Update 23-03-2021 09:10 uur.
Google meldt op zijn statuspagina dat het probleem is opgelost. Android System WebView heeft een update gehad naar versie 89.0.4389.105 en dit lijkt het probleem te hebben opgelost. 

Mocht je nog steeds problemen ondervinden, probeer als eerste Android System Webview te updaten en start daarna je toestel opnieuw op. 

Hanne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb bovenstaande tips gedaan, maar kan nog steeds veel apps niet gebruiken, waaronder oa Outlook en Google. Graag hulp!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Hanne, dat schiet niet op! Heb je daarna ook nog gekeken of webview helemaal geupdate was? 
Wat je kunt proberen is Webview verwijderen en opnieuw installeren. Een andere optie is om de updates te van Webview te verwijderen en daarna opnieuw toe te voegen. Dit doe je door naar de instellingen te gaan - apps/applicaties - Android System Webview - updates verwijderen. Hier kun je ook cache en instellingen verwijderen. Laat je weten of het gelukt is?

berend jan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Updaten android system web vieuw werkt niet

berend jan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb laatste versie van web view. Opnieuw opstarten helpt niet konen steeds meer apps bij die gelijk afsluiten

Hilda72

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Andrew system webview verwijderd(update werkte niet bij mij )en daarna opnieuw gedownload,  apps werken daarna weer goed.

Alleen WhatsApp alle namen zijn weg, er staan nu alleen nu nog nummers en mijn fotos zijn verdwenen van mijn galerij , wie kan mij helpen 😳

 

GBC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De problemen zijn met deze update Android System WebView naar versie 89.0.4389.105niet opgelost maar op 22 maart jl. juist begonnen. Diverse apps (mail, berichten, google) worden onmiddellijk gesloten zodra ik ze wil openen. Ik heb mijn toestel al een paar keer opnieuw opgestart, helaas zonder resultaat.

Hoe kan ik deze problemen oplossen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hebben jullie ook geprobeerd om de updates van Webview te verwijderen of de cache te legen @Hanne @berend jan @Hilda72 @GBC ?

berend jan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb app geupdatet via de playstore. Alles werkt.

Updaten via apps lukte niet.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen dat het bij jou weer werkt @berend jan! Dankjewel voor de terugkoppeling!

Hilda72

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi,

Apps werken weer, nieuwe sd kaart erin en mijn whatsapp handmatig de namen erin gezet..

Waarschijnlijk puur toeval dat tegelijk mijn sd beschadigd was..(?)

Hopelijk krijg ik mijn oude fotos via microsd reader wel terug.

Dat ga ik mits ik hem vandaag binnen krijg uitzoeken..

Dankje voor julloe hulp hoor  top

 

Groetjes Hilda Everts 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat alles weer werkt @Hilda72 :).
Dat zal inderdaad toeval zijn geweest. Dit is omdat dit issue niks te maken heeft met je SD reader. Heb je het oude SD kaartje wel nog? Vaak kun je via een laptop of pc controleren of de foto's erop staan. 

Hilda72

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi,

Ja die heb ik nog, als goed is wordt mijn reader vandaag bezorgd...dan maar duimen dat ik dan mijn foto's terug zie..🙏🙏

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Laten we het hopen! Ik duim met je mee!

Hanne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn apps werken inmiddels weer gelukkig

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic