Joosie1111

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stilgezet Abbonoment hervatten

Aldus mijn probleem,

Voor mijn studie moet ik ingloggen bij Duo (Via Digi-D). Hiervoor heb ik echter mijn oude abonnement nodig omdat ik een sms code moet ontvangen om in te loggen, deze staat echter stil vanwege half jaar stage buiten Europa. Is het een mogelijkheid dit abbonoment voor 1 dag te hervatten en vervolgens weer stil te zetten? (Nieuw nummer opgeven voor de sms code kan niet omdat het ingesteld staat op mijn oude nummer, om het nummer te wijzigen moet dat ook via een sms code naar het Nederlandse Vodafone nummer.

Met vriendelijke groet,

Joost Spijkers
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Joosie1111,

Ik durf dit helaas niet te bevestigen. Deze onderwerpen kun je het beste ook even via de klantenservice bespreken. Via het forum is er namelijk geen mogelijkheid tot het bekijken van je abonnement en dergelijke informatie met betrekking tot de klant.

Ook kan via het forum een abonnement niet worden gepauzeerd of worden hervat. Neem contact op via, www.vodafone.nl/support/contact/

Anonymous
Niet van toepassing
Dit is helaas niet mogelijk Joosie1111 SamsungExpert

In de voorwaarden van de time out staat dat hij niet eerder hervat kan worden. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met duo om te kijken of het op een andere manier kan.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic