pascsalbr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonement afsluiten werkt niet.

Hallo,
Ik probeer al drie dagen een Smart M Sim Only te bestellen. Echter na het volledig invoeren van mijn gegevens en klikken op "Bestelling bevestigen" krijg ik telkens een scherm met:

Oh jee. Even niet bereikbaar. Deze pagina doet het niet. We gaan ermee aan de slag. MIsschien kun je het later nog eens proberen?

Ik weet niet of er meer mensen hier tegen aanlopen, maar zo kun je best wat nieuwe klanten mislopen aangezien dit al een paar dagen zo is.

Mvg,

Pascal

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Ai dan gaat er wat mis. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Je kunt om alsnog de bestelling te doen contact opnemen met 0800-0560 of eens een nder browser proberen pascsalbr
Mijn excuses voor het ongemak!
pascsalbr
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er gaat inderdaad wat mis.
Ik heb 4 verschillende browser geprobeerd. Firefox, Chrome, Edge en Internet Explorer.
Tevens nog op het werk geprobeerd. Telkens de melding Oh jee Even niet bereikbaar.

Pascal
Anonymous
Niet van toepassing
Dankjewel voor de terug koppeling. Ik zal dit intern doorspelen.
pascsalbr
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem is blijkbaar nog niet opgelost?

Krijg nog steeds dezelfde melding.

Mvg, Pascal
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment ben ik niet op kantoor om dit na te vrgen. Zou je eens kunnen bellen met 0800-0560 zodat je in ieder geval het abonnement kunt afsluiten?
Tearow

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al vanaf zaterdag bezig om 2 abbonementen te bestellen maar het geeft telkens een error probeer het later nog eens. dus ik heb een dag gewacht maar dit is nog steeds niet opgelost. Ik heb ook gebeld naar 08000560 maar deze waren zondag en vandaag wegens feestdagen niet beschikbaar. de aanbieding verloopt over 11 uur........ Gaarne zie ik dit vandaag gemaakt. anders mogen ze me morgen als nog de aanbieding geven.
Nschuurman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ook al de hele dag hiermee bezig, maar het lijkt nog niet opgelost te zijn. Vanmiddag gebeld maar kreeg te horen dat alleen support aanwezig was i.v.m. pasen, maar dat zij dit probleem niet konden oplossen. Ik heb screenshots gemaakt van de errormelding, maar ook ik ga er vanuit dat ik morgen deze aanbieding ook nog kan ontvangen.


Tearow

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net Vodafone support gebeld en ik kreeg het niet omdat de actie voorbij is. Nu moet ik dus als ik het af moet sluiten meer betalen plus 2x 25 euro betalen voor aansluitkosten omdat hun systeem van het weekend der uit lag mooi is dat.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Ontzettend balen dat het niet meer is gelukt om een bestelling te plaatsen met de korting van afgelopen week 😞
Helaas kan ik jullie hier niet verder bij helpen, omdat ik vanuit het forum niet in het ordersysteem kan. Sorry daarvoor!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic