RodinSnijders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Status geannuleerd?

Goedenavond,

 

Ik heb zojuist een iPhone 11 Zwart besteld, alleen zodra ik in mijn bevestigingsmail kijk staat er “Status: Geannuleerd “. Klopt dit of krijg ik mijn toestel gewoon binnen 2 dagen bezorgd?

 

M.v.g. Rodin Snijders 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @RodinSnijders,

Welkom op de Community van Vodafone.
Dat klinkt niet goed. Het kan verschillende oorzaken hebben waarom een order geannuleerd is.
Het beste kun je hiervoor contact opnemen met mijn collega's van de afdeling status order. Mijn collega's zijn te bereiken via 0800-0560 en 
controleren graag de order voor je. Tevens kunnen zij gelijk een nieuwe order voor je plaatsen.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RodinSnijders 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers (moderatoren) aanwezig die je daar wel mee kunnen helpen. Daarvoor hebben ze alleen wel aanvullende informatie van je nodig. Ga naar Persoonlijke Informatie, in je Mijn Instellingen, en vul daar alle gegevens in die Vodafone nodig heeft om je verder te helpen. De informatie die je daar invult is alleen in te zien door een Vodafone medewerker.

Hoe kom ik daar?
Ga naar je avatar plaatje (rechts boven in beeld), klik op mijn instellingen, klik daarna op Persoonlijk Profiel en dan op Persoonlijke Informatie klikken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @RodinSnijders,

Welkom op de Community van Vodafone.
Dat klinkt niet goed. Het kan verschillende oorzaken hebben waarom een order geannuleerd is.
Het beste kun je hiervoor contact opnemen met mijn collega's van de afdeling status order. Mijn collega's zijn te bereiken via 0800-0560 en 
controleren graag de order voor je. Tevens kunnen zij gelijk een nieuwe order voor je plaatsen.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact opgenomen met mijn collega's @RodinSnijders
Hebben mijn collega's kunnen controleren waarom de order geannuleerd is en hebben zij ook gelijk een nieuwe order geplaatst? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic